Sunday 30 January 2011

Zakochane kartki

Kartka zakochana jest w świecie artystow, powstała dla przyjaciółki na urodziny :)



Przyjaciółka od razu rozpoznała obraz, którego fragment jest na stemplu :) Jest to stempel produkcji Montażowni, fragmet obrazu Hieronima Bosha "Ogród ziemskich rozkoszy".
Stempel odbiłam czarnym tuszem StazOn na kalce. Kolorowałam kredą (chalks) na odwrotnej stronie. Całość przykleiłam do białego kartonu, brzegi pokolorowałam złotą farbą akrylową. Nastepna warstwa to złoty papier czerpany, kolejna bordowy karton, biały papier czerpany i brązowy karton-baza kartki.
Napis drukowany: Artists are just children who refuse to put dawn their crayons" [Al Hirshfield].

Joanna


3 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...