Monday 11 April 2011

Kartka Drzewo

Kartka ze pięknym semplem "Drzewo 1" z Montażowni :)
I would like to enter the card to The Stamp Man Blog Challenge #20 - embossing. I stamped the stamp Tree by Montazownia.pl with white embossing ink and heat embossed with clear embossing powder. I coloured then with Rusty Hinge and Wild Honey Distress Inks.




Stempel odbiłam na białym kartonie, białym tuszem pigmentowym Dovercraft i zaembosowałam na gorąco pudrem bezbarwnym. Tło cieniowałam tuszami wild honey i rusty hinge Distress ink. Całosć ułożyłam na bordowym papierze, marchewkowym ze Składu Farb i Papieru oraz czarnym.

Kartka powędruje do Galerii Montażowni :)

Joanna

3 comments:

  1. Jest przecudna! W oszczędności jej siła. Mnie oczarowała. BARDZO.

    ReplyDelete
  2. piękna praca, ma coś w sobie:)))

    ReplyDelete
  3. Your card is beautiful! Love the embossing and the colors are stunning!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...