Thursday, 13 September 2012

4 Pretty Birds...

Cztery ładne ptaszki siedzą sobie w rzędzie w te ostatnie dni lata :)



Ładne ptaszki to stempel Crafty Individuals CI-193. Stempel odbiłam dwa razy, z jednej odbitki wycięłam ptaszki i nakleiłam je na taśmie 3D. Na tle kartki tu i tam, odbiłam również stempelek CI-003.  Różyczki zorbiłam sama. Bazę kartki wycięłam największym owalem z zestawu LifeStyle dies, a potem obcięłam brzeg. Taki kształ wykrojnika widziałam w sklepie Sizzix (klik). Bardzo mi się spodobał, a że do Mikołaja jeszcze trochę czasu to spróbowałam wyciąć podobną bazę sama :)
Kartkę chciałabym wysłać w gościnę na wyzwanie na blogu Crafty Individuals: 'Last Days of Summer' (ostatnie dni lata).

Dziękuję pięknie za miłe słowa o kartce dla babci :)
Miłego wieczoru :)
Joanna
Pin It Now!

49 comments:

  1. Karteczka wyszła przepięknie!!! "Czuć" w niej odchodzące lato i nadchodzącą jesień...
    Różyczki jak zwykle mistrzowskie, a ptaszki urocze:D

    ReplyDelete
  2. Karteczka śliczna, fajne te stempelki, a twoje kwiatki jak zwykle niezwykłe. A dzisiaj u mnie taka pogoda, że raczej mówię o nagłej zimnej jesieni a nie końcówce lata...

    ReplyDelete
  3. Ależ te Twoje kwiaty są piękne! Czy Twoje kartki mieszczą się w kopercie, czy robisz do każdej pudełko?

    ReplyDelete
  4. Śliczne ptaki w pięknym otoczeniu :)

    ReplyDelete
  5. Joasiu piekna karteczka, pokusiła by się stwierdzić, że letnio juz jesienna ze względu na kolory...kwiaty jak zawsze piękne!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  6. a co ja bede pisac... JESTEM FANKA TWOJEGO BLOGA I PRAC - CHETNIE TU ZAGLADAM !!! :) :*

    ReplyDelete
  7. Piękna kartka, a ptaszki prześlicznie wyszły, świetnie cieniowane. Tego wykrojnika Sizzix wcale Ci nie trzeba, forma kartki wyszła Ci identycznie i bardzo ładnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  8. Piękne te Twoje ostatnie dni lata, świetne wszystkie detale i bardzo ciekawy kształt bazy :)

    ReplyDelete
  9. Asiu urocza karteczka, ciekawa forma i wszystko pięknie dopracowane:)

    ReplyDelete
  10. Fajny ma kształt ta karteczka:)Jest cudna:)i kolorki ma takie jesienne:)

    ReplyDelete
  11. Karteczka jest prześliczna może, dlatego tak mi się podoba, że wzbudza we mnie wspomnienie jaskółek, które zawsze kojarzą mi się z latem:]
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Piękna! Unikam określenia klimatyczna, bo trochę nadużyte wzięło się i zużyło, ale w przypadku tej kartki najbardziej mi pasuje.
    :)

    ReplyDelete
  13. Poprzednie komentatorki zuzyly juz chyba wszystkie epitety na okreslenie tej kartki. Cudne kwiaty i praca w ogole piekna. Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  14. Śliczna karteczka ze świetnymi kwiatkami:)

    ReplyDelete
  15. Piękna kartka - kształt bardzo fajny, ptaszki śliczne! Podoba mi się też nowy, wybielony wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  16. Gorgeous Challenge entry - love it! Thank you for entering the September CI Challenge, and don't forget to claim your discount too. Jean

    ReplyDelete
  17. Bardzo , podoba mi się kolorystyka i kształt :) Superowe !

    ReplyDelete
  18. Zachwycam się i nie mogę przestać!Podoba mi się to,co zrobiłaś ze stempelkiem (ptaszkami),a Twoje kwiaty zachwycają mnie ZAWSZE!Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. jezus, Aśka... jesteś niemożliwa...

    ReplyDelete
  20. Dziekuje :)
    Angel, tak ja kazda kartke wysylam w pudelku. Nie pokazuje pudelek bo ja robie takie 'transoportowe' pudelka, tak aby kartka przetrwala podroz, nie ozdabiam ich juz :) W kopercie babelkowej kartka by sie zgniotla bardzo. A.

    ReplyDelete
  21. Gorgeous!
    I love the composition and those flowers are super!

    ReplyDelete
  22. śliczność ci wyszła pozdrawiam ciepluteńko

    ReplyDelete
  23. Kartka piekna, ptaszki przytulone rozczulające i melancholijne. I tylko trochę lata żal...
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    ReplyDelete
  24. cudna karteczka Joasiu :-)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. I like the shape of your card and beautiful use of the CI stamp.
    Thank you for joining us at the CI Challenge.
    Wishes
    Lynne

    ReplyDelete
  26. Piękna kartka i bardzo fajny pomysł z tym obcięciem bazy :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  27. Owww my this one is so great. I love birds and this card is really fantastic.

    Greetz,
    Neltine

    ReplyDelete
  28. Asiu Twoje karteczki to male arcydziela, jetses mistrzynia

    ReplyDelete
  29. Joasiu! Kartka jest przepiękna! I świetne te ptaszory w trójwymiarze! Boska kompozycja po prostu!
    Tak mi przyszło do głowy, że można by, nie mając takich cudnych stempli próbować wykorzystać w ten sposób wydrukowane grafiki! Muszę spróbować:).
    Buziaki przesyłam i czekam na zdjęcie kwiatów:))). Pa!

    ReplyDelete
  30. Piękna karteczka Asiu - muszę nadrobić zaległości - zanim popadnę w następne;)

    ReplyDelete
  31. Rewelacja!! Kompozycja, kolory, dodatki - podoba mi się wszystko!!

    ReplyDelete
  32. Loving your card its so beautiful, Annette x

    ReplyDelete
  33. PRZECUDNA!!! REWELACYJNE detale! :-)

    ReplyDelete
  34. Świetny efekt 3D uzyskałaś piękny ten stempelek jak i cała praca: )

    ReplyDelete
  35. Cudowna karteczka! Basrdzo lubię "ptaszkowe" stemple :)

    ReplyDelete
  36. What a beautiful card. I love what you have created. Hugs from Scotland. Rita xx

    ReplyDelete
  37. Cudna kartka, cudne stempelki.

    ReplyDelete
  38. A wonderful project and perfect for the last days of summer.
    So glad you joined us at CI challenge.
    Hope your day has been a creative one.
    hugs {brenda} xox

    ReplyDelete
  39. what a wonderful creation so glad you joined us at CI this month
    hugs

    ReplyDelete
  40. Śliczny stempelek z ptaszkami :) Ładnie komponuje się z kwiatami

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...