Tuesday 11 December 2012

Sowia Skrzynka na Listy / An Owl MailBox

... powinna być Świąteczną Skrzynką na Listy (Christmas Mailbox) ... ale jest małą sowią skrzynką na listy od naszej córeczki. Łucja potrafi już napisać kilka literek i cyfr, a ostatnio jej ulubione to serduszka. Troszkę jeszcze takie pismo obrazkowe ale już bardzo miłe sercu.
Kolaż z sową to grafika Janet. Wydrukowałam jedną z cudnych sówek i umieściłam ją na przodzie skrzyneczki.

I have made a mailbox for our daughter first letters. In her letters next to some simple words are also drawings.
The owl is a graphic by Janet. To create a mailbox I have followed Christmas Mailbox tutorial. Thank you for the inspiration :)


Obrazek wydrukowałam więcej niż raz i wycięłam z niego tagi, którymi ozdobiłam skrzynkę. Dwa tagi są na zamknęciu, dwa na przodzie razem z metalową podkową i jeden z boku.
I have printed the graphic three times. I have added a layer of conquers and also I cut out some tags from the graphic.


Wycięłam również listki. Tutaj widać je pod kwiatkami.
I have also cut out some leaves.


A tutaj widać list wewnątrz od Łucji :) Listy zbieram i za każdym razem jak czytam (oglądam) taki list to ciepło robi mi się na sercu.
Here are peak to the inside where are Łucja's letters :)


Wycięłam również okienko z przodu i podkleiłam je acetate (cienki plastik).
I have cut out a window and added acetate on the inside.


Całą skrzynkę udekorowałam małymi kwiatkami hortensji, które przygotowałam z papieru czerpanego.
There also hand made hydrangea flowers which I made from hand made paper.


Tutorial Christmas Mailbox  znalazłam na blogu Whiff of Joy. Dziękuję za inspirację :) Moja skrzynka jest tylko 12cm szeroka, pozostałe wymiay zachowałam takie jak pokazano w kursie.

My mailbox has all measurements like in the tutorial except is only 12cm wide.

Sowią skrzynkę na listy przygotowałam na wyzwanie u Janet na blogu Digital Paper Mroźne Noce. Moja skrzynka jest jeszcze w kolorach jesiennych, ale to już końcówka jesieni, to już te bardzo zimne jesienne noce, te kiedy jest już przymrozek, a o poranku spod oszronionych liści i trawy nadal widać kolorowe jesienne liście, żółte i czerwone :)


Dziękuję pięknie za miłe słowa o igielniku i odwiedziny :)
Miłego wieczoru 
Joanna

47 comments:

  1. Asiu jestem pod wrażeniem cudo, ale masz zdolne rączki:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Przepiękna skrzyneczka, ślicznie ozdobiona, ale to tylko Ty tak potrafisz. Widać Twoją cudownie zdolną rączkę. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    ReplyDelete
  3. Przepiękna skrzyneczka, dopracowana w każdym szczególiku ech.....
    trwam w zachwycie:)

    ReplyDelete
  4. Mistrzostwo Świata to jest!! też chcę taką ;))))))))))))))

    ReplyDelete
  5. piękna! oby przechowywała same dobre wieści :)

    ReplyDelete
  6. Piękna skrzynka! Niech Łucja zapełnia ją listami do mamy aż po brzegi :)

    ReplyDelete
  7. ... skrzynka do przechowywania marzeń ... :)

    ReplyDelete
  8. Asiu, czy będzie dzień, gdy mnie nie zaskoczysz? Cudna jest!!!

    ReplyDelete
  9. Przesliczna skrzynka, na pewno bedzie goscic wiele pogodnych listow! :)

    ReplyDelete
  10. Przepiekna skrzyneczka, a jeszcze bardziej podoba mi sie jej misja!
    Moje dzieciatko nieco starsze i nieustannie pisze notki, a ja chetnie je sobie zostawiam na pamiatke, choc nie w tak pieknym opakowaniu;)

    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  11. Cudna skrzyneczka! Pięknie ozdobiona, ale jej zawartość najpiękniejsza:)

    ReplyDelete
  12. Piękna skrzyneczka!
    A po latach jak będziesz czytała te listy,łezka w oku się zakręci...
    Sama też zbieram takie skarby od dzieci i po 4 pociech mam już tego spore pudło,ale takich pamiątek ciężko się pozbyć,więc trzymam je od 14lat...

    ReplyDelete
  13. Piękna, ja przechowuję jeszcze rysunki moich dzieci z przedszkola... Ile jest teraz radości, kiedy je razem oglądamy, ech...

    ReplyDelete
  14. Czuję prawdziwy podekscytowany pracy. Jestem zaszczycony, że byliście regularny czytelnik mojego bloga. Dziękuję za to!
    I feel real excited about your work. I am honored that you have been a regular reader of my blog. Thank you for this!
    Спасибо за красоту! Thanks for the beauty that is created!

    ReplyDelete
  15. Ale jesteś pomysłowy Dobromir Ślicznie wygląda ta skrzyneczka:)) Pięknie prowadzisz bloga

    ReplyDelete
  16. W każdym calu dopracowana. I taaaka piękna.
    Jak miło będzie te liściki wyjąć za kilka lat:)

    ReplyDelete
  17. Twoja skrzynka jest porażająco piękna! Podoba mi się ogromnie :) Taka Mama to prawdziwy Skarb!

    ReplyDelete
  18. wspaniała skrzynka :) sowa wymiata :D

    ReplyDelete
  19. cudowna
    bardzo mi się podoba

    u mnie tez grafiki juz wydrukowane ....ale coś mi się zdaje że nie mam szansy przy twojej skrzyneczce;)

    ReplyDelete
  20. Zauroczyła mnie ta skrzyneczka. Twoje prace są naprawdę wyjątkowe :)

    ReplyDelete
  21. Prześliczna skrzyneczka!! Zauroczyła mnie.

    ReplyDelete
  22. ale to jest cudo i te kolorki ... pozdrawiam ciepluteńko

    ReplyDelete
  23. Przepiękna skrzynka na listy! Twoje prace przestrzenne to malutkie dzieła!

    ReplyDelete
  24. Przepiękna! Świetny pomysł na przechowywanie listów córeczki :)

    ReplyDelete
  25. Wow this is super, so nice with this
    owl, it looks so real !

    Hugs Erica ☼

    ReplyDelete
  26. Wowwww what a gorgeous mail box!!!
    Love it!!

    ♥ Hugs, Inger

    ReplyDelete
  27. Asiu pięknie zmajstrowałaś skrzyneczkę! :) I super przeznaczenie! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  28. Do takiej skrzynki z przyjemnością wrzuca się listy. Gratuluję wygranej w zabawie u Oli. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  29. Wspaniały pomysł z tą skrzynką na listy Łucji - gratuluję! Skrzynka świetna Asiu:)

    ReplyDelete
  30. Przepiękna! Aż brak słów z zachwytu!

    ReplyDelete
  31. skrzyneczka jest przecudna, rewlacyjny pomysl :)

    ReplyDelete
  32. jaka piękna :) pierwszy raz widzę coś takiego, jestem pod wrażeniem :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  33. Piękna - jak będę miała chwilę też sobie taką zrobię :)

    ReplyDelete
  34. Przepiękna skrzyneczka i profesjonalnie wykonana!
    Bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  35. No i odjęło mi mowę. Coś kapitalnego :)

    ReplyDelete
  36. Boska skrzyneczka, piękne zestawienie kolorków i cudowne grafiki od Janet. Całość uwielbiam !

    ReplyDelete
  37. Skrzyneczka piękna, ale ta historia o jej przeznaczeniu- dla mnie jeszcze piękniejsza....

    ReplyDelete
  38. Piekna szkrzyneczka, dzielo sztuki i te kolorki. Pozdrawiam i wszytkiego dobrego na nowy rok. Buziaki

    ReplyDelete
  39. What a great mailbox! Thanks for making our tutorial. Wish you a happy new year.
    xoxo Clarissa

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...