Friday 4 January 2013

Na spacerze w parku

Kolorowy albumik.


Na okładce dodałam samodzielnie zrobione stokrotki i hortensje.


Wewnątrz albumiku dodałam etykiety Prima Almanac.


Odwiedziliśmy park Golders Hill w Londynie.


I więcej kwiatów hortensji...


To ja jestem z Łucją :)


Po złożeniu mini albumu, dwie strony pozostają u góry otwarte, ja jednej z nich nie zakleiłam i włożyłam tam tag, na którym napiszę później parę słów :)


Druga strona tagu, z Łucją i kaczkami, za któymi chodziła zaciekawiona :)


Z tyłu nakleiłam etykietę Prima Almanac (dzisiejszy dzień z Tobą był piękny)


A tutaj jeszcze raz okładka, gdzie widać kluczyk i dziurkę od klucza, które pomalowałam farbką akrylową i dodałam 'glossy accents'.


Albumik złożyłam z jednego arkusza papieru 30cm na 30cm wg kursu Melissy Frances. Planowałam zrobić albumik podobny ale się nie udało... ;)

Dziękuję za miłe komentarze o kubeczku.
Zapomniałam pochwalić się, że zajęłam trzecie miejsce w ostatnim wyzwaniu u Janet na blogu Digital Paper :) Dziękuję bardzo za Wasze głosy, i za nagrodę pięknie dziękuję :)

Miłego wieczoru,
Joanna

45 comments:

  1. ... zdjęcia beztroskich chwil "zamknięte" w słodkiej oprawie, czegóż chcieć więcej ... :)
    Gratulacje :)

    ReplyDelete
  2. Piękny album, świetnie dobrane kolory! No i Twoje niedoścignione własnoręczne kwiaty :)

    ReplyDelete
  3. Wowwww this mini album is gorgeous,
    so nice to see, love it.
    And what a lovely daughter you have :)

    Hugs Erica ¤

    ReplyDelete
  4. Piękna pamiątką będezie ten albumik dla was obu za parę lat!
    I oczywiscie Twoje piękne kwiaty dodają uroku tym cudownym chwilą w tym albumie.

    ReplyDelete
  5. śliczności ! W tym formacie mnie zachwycił i zainspirował.
    Łucja w kwiatach z koneweczką cudowności !

    ReplyDelete
  6. love it very beautiful!! greetings Janneke

    ReplyDelete
  7. Gratulacje! Wspaniały album prosta forma i piękne wykonanie urzekły mnie. Uwielbiam tak pięknie oprawione wspomnienia!

    ReplyDelete
  8. Prześliczny albumik :) i wykonanie i zdjęcia :) bardzo podoba mi się zameczek na klucz :)
    Gratulacje :)

    ReplyDelete
  9. Przepiękny albumik. Idealnie pasujący kolorystyką do zdjęć.
    Kolejny raz się powtórzę - cudo :)

    ReplyDelete
  10. Piękny album, pełne kwiatów zdjęcia idealnie zharmonizowałaś z oprawą. Ciekawa jest też forma, może kiedyś spróbuję.

    ReplyDelete
  11. Kapitalny, piękne kolory. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    ReplyDelete
  12. Wspaniały, ukwiecony album, jakbym znalazła się w ogrodzie pełnym kolorowych, pachnących kwiatów.

    ReplyDelete
  13. Wspaniały, ukwiecony album, jakbym znalazła się w ogrodzie pełnym kolorowych, pachnących kwiatów.

    ReplyDelete
  14. Przecudny albumik, taki bardzo ciepły i pełen radości. Pozdrawiam cieplutko Aśka:-)

    ReplyDelete
  15. Piękny albumik - będzie wspaniałą pamiątką :)

    ReplyDelete
  16. Twoje cuda są prześliczne :) Ten albumik jest przepiękny.

    ReplyDelete
  17. ales ty zdolna ... cudeńko wyszło ... i te stokroteczki pięken .. pozdrawiam ciepluteńko

    ReplyDelete
  18. Cudowny, już sobie wyobrażam jak Twoja córeczka, po latach, będzie go przeglądać ze swoją pociechą. Oj łezka zakręci jej się w oku. Cieplutko pozdrawiam.

    ReplyDelete
  19. Piękny Asiu albumik, a Twoje kwiaty niezmiennie mnie zachwycają:)) Miłego weekendu:)

    ReplyDelete
  20. Piękne i szczęśliwe chwile zamknięte w ślicznej oprawie.... i jak zwykle zjawiskowe twoje kwiatki:)


    ReplyDelete
  21. Coś wspaniałego!! Przepięknie zrobione kwiatuszki a całość niesamowita! Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  22. Очередной шедевр! Превосходно!

    ReplyDelete
  23. Joasiu, dziękuję za życzenia. W nowym roku życzę Ci dalszej twórczej weny oraz czasu do tworzenia wspaniałych prac. Zrobiłaś piękny, ciepły albumik z jak zawsze cudownymi kwiatkami :-) Dziękuję również za linki do filmików na stronie stempell&kartoon oraz Twojej.

    ReplyDelete
  24. Cudny! Przepiękne kwiaty i ciekawe zdjęcia:)

    ReplyDelete
  25. Śliczny jest ten albumik:) A le Łucja to sam urok, zdecydowanie go słonecznie rozświetla:)
    Gratuluję wyróżnienia:)

    ReplyDelete
  26. No co tu napisać, no po prostu cudny ;))

    ReplyDelete
  27. Albumik bardzo mi sie podoba.
    Wspaniały!!
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    ReplyDelete
  28. cudny kolorowy albumik :-)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  29. Cudny albumik!!!
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)*

    ReplyDelete
  30. Słodki albumik z cudownej wycieczki.Sama radość oglądać go co jakiś czas.Dodatek Twoich kwiatków na okładce jak zwykle niepowtarzalny!
    Kubek z poprzedniego posta tak ładny,że aż buzię rozdziawiłam:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. Świetny album. A Twoje kwiaty uwielbiam.

    ReplyDelete
  32. Zachwycająco tu u Ciebie
    Dziękuję za pozdrowienia
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    artglassgreen.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Wow! Just so beautiful! Wonderful work. Kim

    ReplyDelete
  34. Prześliczny album. Niezwykły wiosenny klimat-oj tęsknię za wiosną:) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  35. Co tu dużo mówić. Albumik jest cudowny, a córcia słodka.
    Pozdrawiam serdecznie, Asiu.

    ReplyDelete
  36. Słodki jest ten albumik! Bardzo fajny pomysł!

    ReplyDelete
  37. Śliczny i wiosenny!!! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  38. śliczny, niepowtarzalny i pełen uroku (niewątpliwie za sprawą Łucji:) albumik:) Gratulacje wygranej u Janet i wszystkiego naj w Nowym Roku:)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...