Saturday 26 December 2015

Świątecznie / Christmas Time

Świąteczne kartki. 
Pierwsza z gwiazdką dla mamy.

Christmas cards.
The first card is for my mum.


Gwiazdka jest z Agaterii.

The star is from Agateria.


Na drugiej kartce jest cudna ramka świąteczna z Agaterii. Kartka dla mojej koleżanki, która mieszka w Niemczech. Z napisem w języku niemieckim, również z Agaterii.

There is, on the second card, a lovely die cut frame from Agteria for my friend who lives in Germany. The sentiment is in German also from Agateria.



Kartka bombka z saniami Św. Mikołaja, stemplem CI-254.

A bauble card with Santa sleigh - a stamp CI-254.




Na kartkach dodałam domowe kwiatki.
On cards I added some handmade flowers.

Miłego dnia.
Have a nice day!
Joanna

10 comments:

  1. Delikatne a jednak bardzo eleganckie.

    ReplyDelete
  2. delikatne, subtelne, z klasą :) lubię takie

    ReplyDelete
  3. Piękne tła ,zwłaszcza to wytłaczane :-)))

    ReplyDelete
  4. Śliczne i pełne magii :)
    Radosnych świąt i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  5. Przepiękne kartki...Twoje kwiaty zawsze mnie zachwycają...:)

    ReplyDelete
  6. Wspaniałe, eleganckie i niezwykle delikatne :):)

    ReplyDelete
  7. Przepiękne kartki. Cały czas podziwiam te Twoje kwiatuszki wygniatane na ciepło. Mam nadzieję, że kiedyś skusisz się na zrobienie tutorialu z nimi, bo niby wszystko wiadomo co i jak no ale... Chociaż podejrzewam, ze moja stara jak świat wypalarka i tak nie dałaby sobie z nimi rady ;)

    ReplyDelete
  8. Cudne karteczki, dziękuję za życzenia życzę wszelkiej pomyślności w nowym roku oraz chwili dla siebie na realizację twórczych zamysłów.

    ReplyDelete
  9. Piękne świąteczne karteczki! Asiu, gdzie kupujesz te wstążki ze świecącym paskiem w środku, jak na pierwszej kartce? Miałam zapytać wieki temu ale ciągle zapominam :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...