Sunday 3 January 2016

Elegance is Timeless

Temat pierwszego wyzwania w nowym roku na blogu Crafty Individuals 'Laces, Buttons, Bits and Bobs'... (Koronki, guziki, to i tamto...) Na mojej kartce tylko koronki...

January challenge at Crafty Individuals blog 'Lace, Buttons, Bits and Bobs'... On my card laces only...


Koronki odbiłam na tle patchworkowym stemplem CI-441 'Elegance is Timeless'  i zaembossowałam na biało pudrem Stampendous.

I have stamped all over my patchwork bacground, a lace stamp CI-441 Elegance is Timeless and embossed in opaque white Stampendous embossing powder. 


Na kartce w kształcie serca ułożyłam domowe kwiaty.

I have added some handmade flowers in a heart shape.


Stempel odbijałam na papierze z jasnym wzorem (7 Dots Studio) dlatego dodatkowo pocieniowałam wokoło zaembossowanych serwetek tuszem Antique Linen Distress.

I was stamping on light patterned paper (7 Dots Studio) so to make the laces more visible I shaded over them with Antique Linen Distress ink.

✿✿✿

Tegoroczne Święta szczęśliwie spędziłam z córką u mojej mamy. Moja mama ma starą walizkę, w której trzyma ozdoby na choinkę. Walizkę mama dostała od swojej mamy. Walizka jest bardzo stara, ma się dobrze, a zrobiona jest z tektury i papieru! Niektóre dekoracje w walizce są chyba tak stare jak sama walizka.

This Christmas I was with my daughter at my mums. My mum has an old suitcase where she keeps Christmas decorations. The suitcase is made of cardboard and paper! My mum got is from her mum. Some of the decorations might be as old as the suitcase.



Moja córka przy szopce w naszym kościele.

Here is my daughter visiting a Nativity stable in our church.


Tutaj moja córka przy szopce w centrum miasta.

And here is a Nativity stable in our town center.


Tutaj zdjęcia 'naszego' zamku w Malborku.

And here is 'our' castle. It is the Castle of Teutonic in Malbork, Poland.



Szczęśliwego Nowego Roku!
Dziękuję bardzo za noworoczne życzenia i za życzenia urodzinowe pozostawione tutaj na blogu i na moim profilu na FB (urodziny mam w ten sam dzień co Nowy Rok :-)

Happy New Year!
Thank you so much for New Years wishes and my birthday wishes left here for me, on my blog, and on my FB profile (I share birthday with the New Year :-)

Joanna

22 comments:

  1. wspaniała karteczka, te stemplowane koronki są prześliczne. Bardzo, bardzo fajny wpis, ja uwielbiam takie stare dekoracje choinkowe lub te ręcznie robione, one przywołują nam wspomnienia, sa śliczne i wyjątkowe. No i na koniec wywołała pani u mnie jeszcze większy uśmiech tym zdjęciem Malborku- przepiękny zamek, z chęcią się tam jeszcze wybiore, ale to chyba latem ;)... pozdrawiam serdecznie noworocznie

    ReplyDelete
  2. Przepiękna a koronki bardzo romantyczne :)pajacyki takie jak Twój wiszą na mojej choince :)

    ReplyDelete
  3. Joasiu, koronkowe tło, które stworzyłaś jest zjawiskowe. A walizka wraz z zawartością są równie ważnym dziedzictwem dla Łucji jak szopki i zamek.
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    ReplyDelete
  4. Przepiękna kartka, w tak delikatnych kolorach... no i te koronki... :)

    ReplyDelete
  5. Jak zawsze cudna kartka, już tchnąca wiosną! :-) Pozdrawiam i dołączam do życzeń noworocznych i urodzinowych - przede wszystkim radości i pokoju w sercu!!!

    ReplyDelete
  6. Kartka urokliwa :) Ale zafascynowała mnie ta walizka :)

    ReplyDelete
  7. Karteczka zachwycająca!!!
    Byłam kiedyś bardzo dawno na zamku w Malborku, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję jeszcze raz go zwiedzić:0) Uwielbiam zamki!!!

    ReplyDelete
  8. Un post BELLISSIMO...bello il progetto e belle le immagini...abbracci Ada

    ReplyDelete
  9. piękna kartka - najlepsze życzenia urodzinowo - noworoczne :)

    ReplyDelete
  10. Piękna kartka, bardzo elegancka.
    I wszystkiego dobrego - urodzinowo i noworocznie.

    ReplyDelete
  11. Piękna karteczka! a takie stare bombki posiadam i ja, jeszcze pamiętają czasy dzieciństwa, uwielbiam je..:)

    ReplyDelete
  12. Piękne koronkowe tło i kwiatowe serce :-))) Bombki stare też mam i co roku je wieszam na choince ;-)))

    ReplyDelete
  13. Przepiękne i delikatne jest to koronkowe tło, a serduszko cudowne!
    Walizka, jak widać, bardzo solidnie zrobiona i słusznie, bo prawdziwe skarby przechowuje :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i z okazji urodzin :)

    ReplyDelete
  14. Cudowna!!! DOBREGO roku dla Ciebie i Twoich najbliższych :)

    ReplyDelete
  15. Najlepsze życzenia urodzinowe:)Wspaniałych,dobrych dni w nowym roku:)
    Podobne walizki kupuję na starociach,staram się by były różnej wielkości i koloru.
    Cudowny efekt osiągnęłaś stemplując koronki!Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Najlepsze życzenia urodzinowe:)Wspaniałych,dobrych dni w nowym roku:)
    Podobne walizki kupuję na starociach,staram się by były różnej wielkości i koloru.
    Cudowny efekt osiągnęłaś stemplując koronki!Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Piekne patchworkowo-koronkowe tło i kwiatowe serce:-)

    ReplyDelete
  18. Piekne patchworkowo-koronkowe tło i kwiatowe serce:-)

    ReplyDelete
  19. Świetna karteczka, pomysł z białą pieczątką na kwadracikach bomba a kwiatki domowe? Znaczy robione w domu? Bo cudne :) A Malbork, byłam w ty zamku i było fantastycznie. Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...