Wednesday 27 January 2016

Listen to the Trees

Dwie kartki z nowymi stemplami Crafty Individuals CI-450 Listen to the Trees.
Inspiracją do moich kartek była technika 'black magic', o której przeczytałam na blogu Mary Anne. Drzewa wyglądają bajecznie.

I have made two card with stamps from a new stamp set CI-450 Listen to the Trees Crafty Individuals.
The inspiration for my cards was a black magic technique, which I have read about on Mary Anne blog. The trees look so pretty!


Tła do moich drzew nie przygotowałam sama, jak pokazuje Mary Anne, a wykorzystałam śliczne kolory papierów z bloczku Weekend in Seville. Drzewa odbiłamna ozdobnym papierze, zaembossowałam pudrem bezbarwnym, a tło pokolorowałam czarną farbą akrylową.

I have not made the background by myself (like Mary Anne in her tutorial) but I have used a lovely papers from Weekend in Seville book. I have stamped and heat embossed in clear powder and then paint over with black acrylic paint.




Wewnątrz obu kartek odbiłam cytaty, które również są zestawie stempli CI-450.

On the inside of the both cards I stamped sentiments, which are also in the stamp set CI-450.


Serdecznie pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny :-)
Thank you so much for stopping by!
Joanna

22 comments:

  1. piękny efekt, muszę kiedyś spróbować :)

    ReplyDelete
  2. Efekt niesamowity, magiczne kartki.

    ReplyDelete
  3. Kapitalne i niesamowite, wyglądają jak fotografie, obrazy....

    ReplyDelete
  4. Świetne czary-mary :) Kartki są niezwykłe, bajeczne!

    ReplyDelete
  5. Zachwycający, niezwykły efekt! Karteczki są przepiękne :)

    ReplyDelete
  6. rewelacyjnie się prezentują, jak z bajki :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne karteczki, mają w sobie jakąś magię :)

    ReplyDelete
  8. wow! super wyszło :) dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. wspaniale wyglądają tak bajecznie

    ReplyDelete
  10. finding at last the time to come and see your last gorgeous cards dear Joanna.
    And oooh, these are great!!!
    Thanks for the link on this technique, I'm going to have a look at it!
    Both cards are wonderful here using the new CI trees.
    Big hugs and love to you, happy Sunday
    Coco

    ReplyDelete
  11. Faktycznie pięknie wyszły drzewa a technika banalnie prosta, świetne! Pozdrawiam Asiu

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...