Monday 14 March 2016

Kartki wielkanocne / Easter Cards

Kartki wielkanocne z zajączkiem.

Easter cards with Easter Bunny.


Na pierwszej kartce użyłam papier Lawendowy Poranek 03 Studio75. Wianek wytłoczyłam folderem Sizzix Wreath and Flowers set. Tak trochę bardziej jajo przypomina niż wanek :-)

I used, on the first card, paper Lavender Morning 03 Studio75 and Sizzix Wreath and Flowers set embossing folder to create a Easter wreath around the Bunny. The wreath looks more like an Easter egg than wreath :-)


Na drugiej kartce użyłam papier Lawendowy Poranek 02

On my second card I used paper Lavender Morning 02.


Serwetkę wytłoczyłam folderem Sizzx Doily.

I dry embossed Doily with Sizzix embossing folder.


Na kartkę dodałam bez, który przygotowałam z papieru czerpanego i wykrojnika Sizzix Lilac. U dołu kartki koronkę wycięłam wykrojnikiem Signature Dies Pretty Petal Edger SD362.

I added handmade lilac, which I created with handmade paper and Lilac Sizzix die. I also used Signature Dies Pretty Petal Edger SD362 to die cut lace at the bottom of the card.


Serdecznie pozdrawiam!
Thank you for stopping by!
Joanna

13 comments:

  1. Piękne! Podziwiam za cierpliwość w przyklejaniu drobniutkich kwiatów. :-)

    ReplyDelete
  2. Two beautiful eastercards Joanna. Love the bunny in combination with the lovely flowers.
    Greetings Miranda

    ReplyDelete
  3. Piękne kolory, tłoczenia i kwiaty! Zapomniałabym o zającu...też piękny :))

    ReplyDelete
  4. Przepiękne! Cudna kolorystyka papierów i kwiatuszków :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie połączyłaś embossingowe tło z kwiatkami i te kolory:)

    ReplyDelete
  6. Pięknie połączyłaś embossingowe tło z kwiatkami i te kolory:)

    ReplyDelete
  7. Cudowne kartki, wyglądają super :-)

    ReplyDelete
  8. Cudowne kartki, wyglądają super :-)

    ReplyDelete
  9. Ach,cudowny ten bez i kolory kartek :-)))

    ReplyDelete
  10. Cudowne karteczki!!! Piękne papiery!!

    ReplyDelete
  11. Śliczne, super kolorki i kocham ten bez :)

    ReplyDelete
  12. Piękne połączenie kolorów i detali :)

    ReplyDelete
  13. Ооо-очень красиво! Сирень понравилась)))))

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...