Monday, 14 March 2016

Kartki wielkanocne / Easter Cards

Kartki wielkanocne z zajączkiem.

Easter cards with Easter Bunny.


Na pierwszej kartce użyłam papier Lawendowy Poranek 03 Studio75. Wianek wytłoczyłam folderem Sizzix Wreath and Flowers set. Tak trochę bardziej jajo przypomina niż wanek :-)

I used, on the first card, paper Lavender Morning 03 Studio75 and Sizzix Wreath and Flowers set embossing folder to create a Easter wreath around the Bunny. The wreath looks more like an Easter egg than wreath :-)


Na drugiej kartce użyłam papier Lawendowy Poranek 02

On my second card I used paper Lavender Morning 02.


Serwetkę wytłoczyłam folderem Sizzx Doily.

I dry embossed Doily with Sizzix embossing folder.


Na kartkę dodałam bez, który przygotowałam z papieru czerpanego i wykrojnika Sizzix Lilac. U dołu kartki koronkę wycięłam wykrojnikiem Signature Dies Pretty Petal Edger SD362.

I added handmade lilac, which I created with handmade paper and Lilac Sizzix die. I also used Signature Dies Pretty Petal Edger SD362 to die cut lace at the bottom of the card.


Serdecznie pozdrawiam!
Thank you for stopping by!
Joanna
Pin It Now!

13 comments:

  1. Piękne! Podziwiam za cierpliwość w przyklejaniu drobniutkich kwiatów. :-)

    ReplyDelete
  2. Two beautiful eastercards Joanna. Love the bunny in combination with the lovely flowers.
    Greetings Miranda

    ReplyDelete
  3. Piękne kolory, tłoczenia i kwiaty! Zapomniałabym o zającu...też piękny :))

    ReplyDelete
  4. Przepiękne! Cudna kolorystyka papierów i kwiatuszków :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie połączyłaś embossingowe tło z kwiatkami i te kolory:)

    ReplyDelete
  6. Pięknie połączyłaś embossingowe tło z kwiatkami i te kolory:)

    ReplyDelete
  7. Cudowne kartki, wyglądają super :-)

    ReplyDelete
  8. Cudowne kartki, wyglądają super :-)

    ReplyDelete
  9. Ach,cudowny ten bez i kolory kartek :-)))

    ReplyDelete
  10. Cudowne karteczki!!! Piękne papiery!!

    ReplyDelete
  11. Śliczne, super kolorki i kocham ten bez :)

    ReplyDelete
  12. Piękne połączenie kolorów i detali :)

    ReplyDelete
  13. Ооо-очень красиво! Сирень понравилась)))))

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...