Wednesday 25 May 2016

Lavender Morning Mini Album

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami mini albumem, który przygotowałam z kolekcji Lawendowy Poranek Studio75.
Album jest wielkości ok. 16cm na 16cm.

Today I would like to share Lavender Morning mini album.
The size of the album is approx. 16cm by 16cm.


Do ozdobienia albumu użyłam mały bloczek papierów Lawendowy Poranek, kilka stron dużych papierów (starałam się zużyć ścinki), tagi oraz stempelek z tej samej kolekcji.

To decorate my mini album I used a small Lavender Morning paper pad, some large papers (I was trying to use scraps), tags and stamp from the same collection.


Na okładce i wewnątrz albumu użyłam ozdobną taśmę.

On the cover and inside the album I used a decorative trim.



Na kilku tagach odbiłam i zaembossowałam na złoto stempel z tej kolekcji.

On some tags I stamped and embossed in gold a flower stamp from this collection.




Tuta widać bliżej zaembossowany stempelek.

Here is a close-up of one of the embossed in gold flowers.



W albumie jest sześć kart z kieszonką, jedna z kart jest przedzielona. Widać ją na klejnych zdjęciach.

There are, in my mini album, six pages. One of them is a split page. Here are photos of this page.









Tutaj widać jedną z mat na zdjęcia. Dodałam na nią wycięty kwiat. Przykleiłam go tylko u dołu, tak, że można założyć za niego zdjęcie.

Here is one of the photo mats. I added on it a flower, which I fussy cut. I left it half open so the photo can be slide behind it.




Bazę albumu przygotowałam sama. Dużo o robieniu albumów nauczyłam się od Ginger at My Sister Scrapper. 

I have learned a lot how to create this type of mini albums from Ginger at My Sister Scrapper.



Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by.
Joanna

21 comments:

  1. Przepiękny albumik! Dopracowany w każdym calu. Cudowna kolorystyka :)

    ReplyDelete
  2. Przecudowny po prostu :)

    ReplyDelete
  3. Wspaniały album, a kolorystyka super.

    ReplyDelete
  4. Kolorystyka, wykonanie, połączenie elementów - idealny wręcz album:) cudo:)

    ReplyDelete
  5. Piękny album, wspaniale dopracowany :)

    ReplyDelete
  6. Album cudny! Oprócz setki ślicznych szczegółów bardzo podoba mi się połączenie materiałowych róż na taśmie i papierowych kwiatków a także ażurowe narożniki z 1/4 serwetki :)

    ReplyDelete
  7. Cudowny,dopracowany.bardzo urozmaicony album! Pooglądam sobie jeszcze wszystkie niuanse,które czynią ten album wyjątkowym:)

    ReplyDelete
  8. Zachwycasz!! Cudowny, wspaniałe detale!!!

    ReplyDelete
  9. Jestem zauroczona. Już pierwsza strona mówi , że środek jest równie piękny i baaaaaaardzo ciekawy. Dziękuję za link do nauki. Może kiedyś spróbuje sama wykonać choć jeden album. Twój jest zachwycający. Pozdrawiam zserdecznie

    ReplyDelete
  10. Asiu, uwielbiam Twoje albumy. Jesteś w nich mistrzynią !!! Ślicznota :)

    ReplyDelete
  11. Liebe Joanna
    Was für ein Album! Das ist ja ein Traum! WOW! Die Zeit die Du dafür benötigt hast - ich kann es nur erahnen. Man sieht mit wieviel Liebe Du das Album gestaltet hast. Respekt! Der oder die Beschenkte wird aus dem Häuschen sein!
    LG Petra

    ReplyDelete
  12. Przepiękny, cudowny, bogato zdobiony i dopieszczony w każdym szczególe :)

    ReplyDelete
  13. Wspaniały! Wprost zakochałam się w kolorach.

    ReplyDelete
  14. Przepiękny album z cudnej kolekcji papierów!

    ReplyDelete
  15. Cudowna, klimatyczna praca Asiu :) wszystkie szczegóły przepiękne :)

    ReplyDelete
  16. Fantastycznie wykorzystałaś te papiery! Album jest piękny :)

    ReplyDelete
  17. Gorgeous! Such delicious colors, like sherbet.

    ReplyDelete
  18. REwelacyjna praca! Pięknie!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...