Wednesday 30 November 2016

Bukiet Poisencji / Bouquet of Poinsettias

Na zaproszenie sklepu Scrap & Craft przygotowałam bukiecik poisencji.
Jestem wdzięczna za zaproszenie i jest mi bardzo miło. Dziękuję. 

Today I would like to share my first project as guest designer on Scrap & Craft blog. I am very happy and grateful for the invitation. Thank you.
I created an exploding box with a bouquet of poinsettias.


Do dekoracji pudełka użyłam papier z kolekcji Idą Święta Studio75.

To decorate my box I used papers from Christmas Time collection by Studio75.


Poisencje przygotowałam z czerwonego papieru czerpanego 150g i 200g. Kwiatki wycięłam wykrojnikiem Mini Cardinal and Poinsetta Sizzix TH.

I handmade my poinsettias using red handmade paper 150g and 200g. I die cut flowers with TH Mini Cardinal and Poinsettia die.





Do bukieciku na wieczku dodałam gałązki, które wycięłam z czerwonego kartonu z brokatem.

To the bouquet on the lid I added some leaves which I die cut from red glittered card stock


Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by.
Joanna

19 comments:

  1. Podoba mi się pomysł z kieszonką :) i uwielbiam czerwień na święta:)

    ReplyDelete
  2. Asiu, Twoje kwiaty są zachwycające :)

    ReplyDelete
  3. Bukiecik cudowny,wręcz wzruszający :) Piękne pudełko!

    ReplyDelete
  4. Cudowny box, a bukiecik jest po prostu BOSKI :)

    ReplyDelete
  5. wow ale piękne !!! Bukiet jest fantastyczny !!!

    ReplyDelete
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego cudeńka :*

    ReplyDelete
  7. Urocze,a wiaderko pośrodku wygląda zjawiskowo:)

    ReplyDelete
  8. jestem pod wrażeniem cudo :)

    ReplyDelete
  9. Bukiecik jest uroczy, a wszystko razem piekne!

    ReplyDelete
  10. Piękne pudełko i cudowny bukiecik. Kwiaty są zachwycające :)

    ReplyDelete
  11. Zachwycasz, jak zwykle zresztą!! Śliczne kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  12. Przepięknie! Wiaderko stoi na cudnej śnieżynce, efekt wytłaczania jest super. I na wieczku jest. Do tego poinsecje, dużo poinsecji;)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...