Saturday 14 January 2017

Birthday Card

Kartka urodzinowa dla mojej cioci, która ma urodziny 29go lutego (czyli w tym roku jej przepadną ;-)). Moją kartkę ozdobiłam domowymi kwiatami i papierem z kolekcji Marzenia Alicji Studio75.

Today I would like to share a birthday card for my aunt who has a birthday on 29th February which means she will not have it this year ;-)
I decorated my card with my handmade flowers and a paper from Alice's Dreams Studio75 collection.




Bazę kartki wycięłam wykrojnikiem Spellbinders Fanciful Lattice.
I die cut the card base with Fanciful Lattice Spellbinders die.

Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by!
Joanna

16 comments:

  1. Asiu jaki zachwycający bukiet zrobiłaś dla cioci, naprawdę zapiera dech :)

    ReplyDelete
  2. Sama radość :) prześliczna :)

    ReplyDelete
  3. Śliczny bukiecik! Cudnie wyglądają pojedyncze płatki:)
    A swoją drogą jakie to niesprawiedliwe mieć urodziny co 4 lata - taka śliczna kartka będzie osłodą ;)

    ReplyDelete
  4. Fantastyczna karteczka Asiu.Bardzo podoba mi się ten ażurek wokoło. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Przepiękna karteczka z cudownym bukietem :)

    ReplyDelete
  6. Piękne robisz te ostatnie ornamentowe, ażurowe kartki.

    ReplyDelete
  7. Piękny bukiecik . Jest prawdziwą ozdobą tej wspaniałej kartki.

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...