Friday 21 July 2017

Thank you Teacher card and a gift

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę podziękowanie dla nauczyciela.
Kartkę przygotowałam z arkusza papieru Sekretny ogród 02 z kolekcji Studio75.

Today I would like to share a Thank you Teacher card.
I created my card using Secret garden 02.


Tutorial jak zrobiłam taką kartkę można zleść tutaj klik.

You can find a tutorial how to make this card here.


Do kartki zrobiłam koszyczek, który pokazałam razem z innymi we wcześniejszym poście - klik.

I made a filigree basket too. It is one of the filigree baskets I showed in previous post here.


Serdecznie pozdrawiam.
Thank you for stopping by.
Joanna

8 comments:

  1. CUDOWNA!!! Uwielbiam takie połączenie kolorków :) kwiaty jak zwykle śliczne :)

    ReplyDelete
  2. Zachwycająca! Za każdym razem nie mogę oczu oderwać od kwiatów...Chyba dlatego, że moje nigdy nie wychodzą takie piękne...

    ReplyDelete
  3. Piękna karteczka i piękne kolory :)

    ReplyDelete
  4. Piękna, świetny jest ten podwójnie koronkowe brzeg

    ReplyDelete
  5. Cudowna karteczka! Fantastyczne kwiaty :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny prezent!Uwielbiam Twoje kwiaty z papieru,są zupełnie wyjątkowe!!!

    ReplyDelete
  7. Prześliczna, niesamowicie wymowna kartka i nie potrzeba żadnych dodatkowych kolorów:). Jestem pod ogromnym wrażeniem, stempel robi całą kartkę!!! Joanno bardzo dziękuję za dołączenie do grona moich Obserwatorów (właśnie Ciebie miałam na myśli, ale zmylił mnie Twój znaczek). Pozdrawiam serdecznie:).

    บอลพรุ่งนี้

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...