Sunday 23 July 2017

Little Cottage in the Snow

Moja druga kartka świąteczna, którą przygotowałam dla Crafty Individuals na specjalne świąteczne show w Hochanda (pisałam o nich przy pierwszej kartce, w tym poście klik).

Today I would like to share my second card I made for Crafty Individuals for special Christmas shows at Hochanda (I wrote about it in this post).


Na tej kartce odbiłam stempel CI-463 'Little Cottage in the Snow'.

On this card I stamped CI-463 'Little Cottage in the Snow'.


Kartkę zrobiłam tak jak poprzednią. Odbiłam stempel na starym papierze i ozdobiłam kartkę dodatkami zimowymi jak mieniąca się włóczka, pompony, dzwonek, sztuczny śnieg (pasta), szklany brokat. Pochlapałam tez kartkę białą farbką Ecoline.

I made this card the same way like the first one. I stamped on an old paper and decorated the card with some sparkly yarn, white pom poms, little bell, fake snow (snow paste) and glass glitter. I aslo splashed the card with white Ecoline.


Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by.
Joanna

11 comments:

  1. This is absolutely beautiful Joanna x

    ReplyDelete
  2. Joanno cudowna praca:). Takie klimatyczne i śliczne kartki jak obecna i z poprzedniego posta można podziwiać przez cały rok!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem - brawo!!! Pozdrawiam niedzielnie:).

    ReplyDelete
  3. Cudowna! I kolejny piękny stempelek :)

    ReplyDelete
  4. Pomimo, że zimowo to ciepło i klimatycznie... :)

    ReplyDelete
  5. Also exquisite Joanna!!!! :)

    ReplyDelete
  6. Your cards are all so beautiful! I can hardly believe you made these flowers - perfection! Is it a specialty paper you use? Thanks so much and for the sweet comment you left me on my blog. Big hugs, Autumn

    บอลพรุ่งนี้

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...