Thursday 24 August 2017

Notecards in a box


Today I would like to share a set of notecards in a box.

Pudełeczko z mini kartkami.


The flowers I handmade with flower die from Isadora Trinkets die set S4-791.

Kwiatki zrobiłam z wykrojnika Isadora Trinkets die set S4/791.


To create the box I used Mini Card/Booklet Gift Box S6-124 die.

Pudełko wykonałam przy pomocy wykrojnika Mini Card/Booklet Gift Box S6-124.


A tiny tag which is attached to a ribbon helps to pull out envelops and notecards from the box. Tiny tag and sentiment come from Graceful Tiny Tag Stamp and Die SDS-053 set.

Aby łatwiej wyjąć koperty i karteczki z pudełka zaczepiłam mini tag na wstążce. Na tagu odbiłam 'pull here' - pociągnij. Mini tag i stempelek są z zestawu Graceful Tiny Tag Stamp and Die set SDS-053.



I also created matching envelopes.

Do kompletu zrobiłam koperty.


I decorated envelopes with flourishes from Cinch and Go Flowers One die set S6-050.

Ozdobne zawijaski na kopertach są z zestawu Cinch and Go Flowers One S6-050.


Little girls I placed on Francesca Label S-4-789 die set. I also used this labels to decorate the outside and inside of a lid and to attached a ribbon inside the box.

Dziewczynki nakleiłam na etylkiety Francesca Label S4-789. Takie same etykiety są na wieczku na zewnątrz i od wewnątrz oraz jedna przytrzymuje wstążkę wewatrz pudełka. Mini kartki wycięłam wykronikiem Filigree Booklet S5-289 oraz Gossamer Knot Ensemble S4-793.




I decorated my project with papers from Santoro collection.
Karteczki i pudełko ozdobiłam papierami z kolekcji Santoro.

Have a nice day!
Serdecznie pozdrawiam.
Joanna

11 comments:

  1. Ale fajne :) Świetnie wyszło i super wyglada :)

    ReplyDelete
  2. Prześliczne pudełeczko :) A karteczki wyglądają wprost cudnie!

    ReplyDelete
  3. Fantastyczny pomysł, cudowne wykonanie :)

    ReplyDelete
  4. Asiu, fajną masz przygodę wykrojnikową i jakie cudeńka wymyślasz. Piękne!

    ReplyDelete
  5. Cudowne pudełeczko, przepiękne kwiaty i karteczki! Cały zestaw prezentuje się rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  6. I so love this ensemble, there are just so many special things about it! It's truly beautiful!!

    ReplyDelete
  7. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    ดูหนัง

    ReplyDelete
  8. Genialne pudełeczko, jak zawsze dopracowałaś najdrobniejsze detale :)

    ReplyDelete
  9. love the box and the wonderful little tag

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...