Monday 18 September 2017

Happy Birthday Card


Today I would like to share a card with decorative edges which I made using Graceful Fans S4-703 die set. A tutorial how to use border dies to create a card base you can find here - click. For my card I used Tulip Fan die to create a card base and I also added one border on a top of my card. I started with a card base 4-3/4'' by 6-1/2'' after die cutting the border I have a card which measures 4-1/2'' by 6''.

Urodzinowa kartka na bazie, którą zrobiłam z wykrojnia brzegowego. Użyłam wykrojnik Tulip Fan die z zestawu Graceful Fans S4-703. Tutorial jak przygotować bazę przy pomocy ozdobnego wykrojnika brzegowego można zlaeść tutaj - klik. Kartkę wyciłęam z kartonu wielkości 4-3/4'' na 6-1/2'' po wycięciu brzegów kartka jest wielkości 4-1/2'' na 6''.


On my card I also added a tiny tag from Graceful Tiny Tag Stamps and Die set SDS-053.

Na kartkę dodałam malutki tag z zestawu Graceful Tiny Tag Stamp and Die set SDS-053.



Flowers on my card are made of fabric. I divided ready flowers and remake them adding some stamens.
Kwiatki na kartce są z materiału. Większe kwiatki rodzieliłam na mniejsze i dodałam pręciki.

Thank you so much for stopping by!
Serdecznie pozdrawiam.
Joanna

15 comments:

  1. Przepiękna urodzinowa karteczka...śliczna jest!

    ReplyDelete
  2. Urocza kartka, podoba mi się ciekawa kompozycja kwiatowa.
    Miłego dnia😉

    ReplyDelete
  3. Fajnie wyglada prawy brzeg kartki z podwójną azurowa warstwą. Jest tez Twoj malutki kwiatek i pojedyncze płatki 😀

    ReplyDelete
  4. Ślicznotka :) kwiatuszki prześliczne :)

    ReplyDelete
  5. Piękna i w cudnych kolorach!!!

    ReplyDelete
  6. HOW GORGEOUS, Joanna! I LOVE the patterned papers you used on your card too! They compliment the dies & the flower you used! ;)

    ReplyDelete
  7. P.S. The other card on Becca's blog looks FABULOUS TOO!!! ;) LOOOOVE the dies you used on that one too! ;)

    ReplyDelete
  8. Wow! Te kartki z ażurowymi bokami są rewelacyjne! I tak cudnie ozdobione.

    ReplyDelete
  9. Prześliczna kartka, świetna forma i jak zawsze bajeczny kwiat :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...