Monday 23 October 2017

My little Treasure / Workshops in Trzęsacz


We made this frame during our 7th summer workshop in Trzęsacz with Ewa Morzowska. Ewa called this workshop 'keepsake box'. I had this photo of my daughter ready for last workshop - mini album but it fitted here so well that I decided to change a bit inside of the frame and add this photo.

Na naszym 6stym warsztacie na letnich warsztatach w Trzęsaczu z Ewą Mrozowską zrobiliśmy taką morską ramkę na skarby. Ja do swojej dodałam zdjęcie mojej córki. Miałam je przygotowane do albumu ale tak pasowało tutaj, że zostało. Musiałam tylko trochę zmienić wnętrze.


The letter 'L' is for Łucja (Lucy) my daughter's name.

Literka 'L' jak Łucja :)



Pictures from workshop.
Zdjęcia z warsztatów.


Pictures made by Ewa.
Zdjęcia z bloga Ewy.



Have a nice day!
Miłego dnia!
Joanna

8 comments:

  1. Mnóstwo fajnych rzeczy na tych warsztatach powstało :)

    ReplyDelete
  2. Przeurocza ta rameczka ze zdjęciem :)

    ReplyDelete
  3. Zdjecie pasuje doskonale:) Ostatnie zdjęcie ramki swietnie pokazuje jej przestrzennosc, taka ramka w ramce :))

    ReplyDelete
  4. Wspaniały klimat! Aż zatęskniło mi się za morzem.

    ReplyDelete
  5. Wow, ale mi kłaki się potargały w artystycznym amoku :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie wpisało się zdjęcie w przestrzeń ramek.

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawa i oryginalna praca!Zdjęcie córci zyskało cudną oprawę:) Uściski*

    ReplyDelete
  8. Cudowna ramka, wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju. Takie małe dzieło sztuki :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...