Wednesday 18 October 2017

She decided... / Workshops in Trzęsacz


This wooden frame we created during summer workshops in Trzęsacz with Ewa Morzowska. This was our 5th workshop. Originally there was a vintage photo which we could use with this frame but I decided to add my mum photo (I created it the way I can swap pictures, the vintage photo is at the back).

Tą piękną drewnianą ramkę zrobiliśmy razem z Ewą Morozwską podczas letnich warsztatów w Trzęsaczu. To był nasz 5ty warsztat. Do ramki każdy otrzymał stare zdjęcie, które mógł użyć. Ja zdecydowałam się dodać zdjęcie mojej mamy. To miejsce na zdjęcie skleiłam tak, że mogę zamieniać zdjęcia. Stare zdjęcie jest cały czas pod spodem.


We had a very nice stamps with sentiments. I picked this one: She decided to start living the life she had imagined.

Mieliśmy ładne stemple z sentencjami, ja wybrałam taki (w moim tłumaczeniu) 'Ona zdecydowała się zacząć żyć życiem, które sobie wymarzyła.



We decorated the frame with crackle medium. I was very happy to see lots of cracks on mine frame :)

Ramkę ozdobiliśmy medium pękającym. Bardzo się ucieszyłam widząc, że na mojej pokawiło się mnóstwo spękań :)


And here is a picture with the vintage photo.

A tutaj jest zdjęcie ze starym zdjęciem.



Pictures from workshops.

Zdjęcia z warsztatów.


Here is a frame with the photo I picked up earlier for this project but then decided to add to canvas I showed previously.

To zdjęcie, które dałam na blejtram miało być do tej ramki domku.


Trzęsacz :-)


Thank you so much for stopping by!
Pozdrawiam!
Joanna

5 comments:

  1. Wspaniałości :) Super te warsztaty :)

    ReplyDelete
  2. Przepiękna rameczka. Cudna oprawa dla zdjęcia. Świetne są te spękania :)

    ReplyDelete
  3. Wspaniała! Bardzo fajna opcja z możliwością wymiany zdjecia:) Myślę że zdjecie nie oddaje niuansów i detali czyli faktur, spękań itp.

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...