Thursday 27 December 2012

Od czasu do czasu otrzymuję od koleżanek blogowych serdeczności, którymi chciałabym się dzisiaj podzielić z Wami, pochwalić się :)

Miłą niespodziankę otrzymałam od Didre. Piękne dwa wisiorki, kamień to labradoryt oraz malutką wróżkę (kurczący się plastik- czyli magia :) Dziękuję. W poście pt. Miedziana, można obejrzeć więcej zdjęć pięknego wisiorka.


Ola sprawiła mi miłą niespodziankę. Od Oli otrzymałam stempelek i ptaszka. Dziękuję :)


Od Edi-th otrzymałam książeczkę stemplowaną w skórzanej oprawie :) Dziekuję. W tym poście - Ostemplowany Mini Book, u Edyty na blogu, można obejrzeć więcej zdjęć :)


Od Ewy w losowaniu wśród obserwtorów otrzymałam piękne świąteczne kartki wraz z przydasiami :) Dziękuję.


Taką piękną paczuszkę otrzymałam od Alexls. Dotarła do nas przed samymi Świętami, wygrana w zabawie igielnikowej. Dziękuję. Wszystkie pomysłowe igielniki można obejrzeć w tym poście - Igielniki Polek.


Ola przysłała nam również piękną kartkę świąteczną.


Od Klaudii taka oto niespodzianka dotarła przed samymi Świętami :) W pudełeczku z domkiem są kwiatuszki m.in. hortensje wg Klaudii i słodkości też były :) A piękne zdjęcia domku na blogu Klaudii można obejrzeć w tym poście - Domek.


Jeszcze jedną przesyłkę otrzymałam, niespodziewanie, od Anny. W paczuszce była niespodzianka dla Łucji, kartka świąteczna i... jeszcze coś urodzinowego - pochwalę się w poście urodzinowym... już niedługo tik tok dojdzie mi kolejny piękny rok ;)


W Wigilię listonosz przyniósł kolejną miłą niespodziankę Świąteczno-urodzinową od Moni. Taką piękną gwiazdeczkę i kartkę urodzinową, którą pochwalę się w poście urodzinowym :) Dziękuję.


Dzisiaj doszły do nas życzenia od Annaszy :)


Mama mówiła, że w domu czeka na mnie kartka z życzeniami od Iwony oraz od Dzieciaków z Rodzinnego Domu Dziecka. Dziękuję :)

Serdecznie pozdrawiam,
Joanna

26 comments:

  1. Śliczne przesyłki dostałaś:)Jakby Św Mikołajowi otworzył się u Ciebie w domu worek z podarkami:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. śliczne prezenciki (włącznie z moim hihi) ale mnie to nie dziwi. Swoimi pacami urzekasz i przyciągasz tłumy :) !

    ReplyDelete
  3. Cieszę się, że dotarło i to na święta:):) Pozdrawiamy serdecznie:)

    ReplyDelete
  4. Śliczne prezenty !
    Musiałaś być bardzo grzeczna ze tak obficie zostałaś obdarowana przez Mikołajki...

    ReplyDelete
  5. Wiem, że to nieładnie zazdrościć, ale normalnie zazdroszczę Ci tylu cudnych prezentów ;)
    A tak całkiem serio, to dostałaś naprawdę piękne upominki :)

    ReplyDelete
  6. Wow, przepiekne upominki, rewelacja! Mam nadzieje, ze Swieta minely Wam radosnie i rodzinnie! :)

    ReplyDelete
  7. Cudownie na nie popatrzeć....

    ReplyDelete
  8. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2013

    ReplyDelete
  9. same slicznosci ... pozdrawiam ciepluteńko

    ReplyDelete
  10. Cudeńka dostałaś, Asiu!!!

    Wszystkiego co najlepsze, Kochana, w Nowym Roku! Serdecznie dziękuję za śliczną kartkę i życzenia:) Ściskam:*

    ReplyDelete
  11. Wspaniałe prezenty! Pozdrawiam Cię serdecznie poświątecznie:).
    I życzę wspaniałych dni!!!!

    ReplyDelete
  12. ...kolorowy, prezentowy zawrót głowy :)... Pozdrawiam serdecznie ... :D

    ReplyDelete
  13. Cudne karteczki i prezenty;) Pozdrawiam serdecznie i z tego miejsca składam najserdeczniejsze życzenia na nadchodzący Nowy Rok!:)

    ReplyDelete
  14. Dziękuję bardzo za odwiedziny :) Piernik jak wygląda, tak smakuje.
    Dostrzegłam tutaj tyle pięknych rzeczy. Wrócę tutaj na pewno. Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  15. O rety! Ale miło! ;)
    Pozazdrościć!

    ReplyDelete
  16. Ojej!

    Jak dużo cudnych rzeczy! i tyle wykonanych własnoręcznie! Piękne prezenty!

    ReplyDelete
  17. Piękne świąteczne niespodzianki... a i urodzin jakieś około świąteczne, więc wszystkiego najlepszego

    ReplyDelete
  18. ależ cudowne rzeczy dostałaś zazdroszczę :) super jak ciągle listonosz cos zostawia gratuluje :)

    ReplyDelete
  19. Przepiękne prezenty dostałaś!
    Dla Ciebie i twoich bliskich wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń w Nowym Roku!!

    ReplyDelete
  20. Piękne kartki i prezenty :) Pozdrawiam poświątecznie i wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Asia

    ReplyDelete
  21. książeczka stemplowaną w skórzanej oprawie - mistrzostwo!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...