Tuesday, 23 September 2014

Stokrotki / Daisies

Domowe stokrotki i różyczki z gałązkami Crafty Individuals.

Home made daisies and roses on floral branches from Crafty Individuals.




✿✿✿

Tak powstały środki stokrotek.

This is how I made flower centers.


Do zrobienia środków użyłam:

1. Silikonowa foremka Kitchen Craft 'Buttons'. Znalazłam ją w TkMaxx na wyprzedazy, w dziale kuchennym ale od razu skojarzyła mi się ze środkami kwiatów :)
Taka foremke znalazlam dostepna u sprzedawcy z Ebay. Foremka nazywa sie 'Baby Shower Party' sprzedawca leegoaltech2. Chetnie wysle na email link do sklepu.
2. Masa Martha Steward Crafters Air Dry Clay (albo modelina Darwi extra light, o której pisze Ania na blogu Art&Hobby Studio - klik)
3. Potrzebny jest również np. tusz do nadania koloru (ja użyłam Wild Honey Distress ink, a do tych troszkę ciemniejszych dodałam Vintage Photo i Forest Moss). Potuszowałam delikatnie środek a potem leciutko dotknęłam pędzelkiem z wodą tak aby tusz rozpłynął się po całości.

Stokrotki wycięłam z cienkiego papieru czerpanego (z zatopionymi płatkami kwiatów) wykrojnikiem Cherry Lynn Daisy Strip.

Moja blogowa koleżanka Małgosia przesłała mi link do ciekawego kursu jak samemu zrobić foremki do mas plastycznych - klik.

To make a daisy center I have used:

1. Kitchen Craft 'Buttons' easy press fondant mould. I have found it in TKMaxx at baking section. It was on sale.  These are buttons for cakes decoration but for me they looked like flower centers strait away :)
I have found the same mould at Ebay. It is called 'Baby Shower Party' and the seller is leegoaltech2. Please let me know if you would like the link to the shop.


2.Marta Steward Crafters Air Dry Clay (or Darwi extra light modeling paste. My blog friend Ania shows both MS clay and Darwi in her post at Art&Hobby Studio blog - click).
3. To color the centers I have used Wild Honey Ditsress inka and for the darker ones Vintage Photo and Forest Moss. I have gently shaded the center and then added tiny bit of water with the brush so the ink run over the center.

I have die cut daisies from light hand made paper (with petals) using Cherry Lynn Daisy Strip die.

My blog friend Malgodia send me also a link to a great tutorial how to make home made moulds - clik (in Polish)



✿✿✿

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję bardzo za miłe słowa :)
Thank you so much for stopping by :)
Joanna
Pin It Now!

32 comments:

  1. No co ja mogę napisać,żeby się nie powtarzać....?
    Cudnie jak zawsze:)

    ReplyDelete
  2. Nie mogę przestać się zachwycać tymi Twoimi stokrotkami :) Są cudne!

    ReplyDelete
  3. Moje najulubieńsze stokrotki:-) która to już ich modyfikacja:-) coraz piękniejsze!

    ReplyDelete
  4. Asiu, przepiękne te Twoje stokrotki, a kartka zachwycająca.

    ReplyDelete
  5. Fantastyczna kartka, kolorystyka urzekająca, obłędna! :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie i świetny pomysł na stokrotki :)

    ReplyDelete
  7. Wspaniała kartka , kolorystyka cudna a kwiatki jak zwykle perfekcyjnie wykonane , kursik super

    ReplyDelete
  8. Wyglądają pięknie a środeczki bardzo pomysłowe i urocze :) Super! Kartka niezwykle lekka ale i tajemnicza....

    ReplyDelete
  9. Jak zwykle piękne kwiaty, mnie bardziej kojarzą się z rumiankami, ale nazwa nie jest tutaj ważna. Ciemny papier bazowy fantastycznie rozjaśnia kwiatowa kompozycja, super :)

    ReplyDelete
  10. Świetne rozwiązanie ze środkami do kwiatków. Kartka fantastyczna jak zwykle. :)

    ReplyDelete
  11. Piękna kartka tło wygląda jak podświetlone ciepłym światłem zachodzącego słońca.

    ReplyDelete
  12. Następny fantastyczny Twój pomysł, którym się dzielisz! Dziękuję. Rewelacyjny efekt a kartka piękna! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Piękne to wszystko Asiu, kartka ma do tego cudne tło:)

    ReplyDelete
  14. Te środki sprawdzily się wyśmienicie. Stokrotki są cudne i wspaniale wyglądają na ciemnym tle.

    ReplyDelete
  15. Rewelacja, stokrotki cudnie odbijają się od tego lekko mrocznego tła!
    Fajne środeczki :)

    ReplyDelete
  16. Piekne te stokrotki i srodki wyszly Ci rewelacyjnie! :)

    ReplyDelete
  17. Trochę mroczne tło idealnie rozświetlają Twoje cudne stokroteczki :)

    ReplyDelete
  18. twoja umiejętność dobierania bacgroundów jest niesamowita :-)

    ReplyDelete
  19. super wyglądają świetliste stokrotki na mrocznym tle :)

    ReplyDelete
  20. Świetna praca !!! Tak ślicznie wyłaniają się te kwiaty z tajemniczych mroków.

    ReplyDelete
  21. Śliczna karteczka a Twoje stokrotki z nowymi środeczkami wyglądają jakby właśnie zostały zerwane z łąki. :)

    ReplyDelete
  22. Malownicza ,piękna kartka, a stokrotki wyszły idealne :) :) :)

    ReplyDelete
  23. genialna kartka i kursik:) cudo

    ReplyDelete
  24. Fanastyczna kartka z czadowymi kwiatkami ~!!!

    ReplyDelete
  25. Wspaniale wyglądają wymyślone przez Ciebie środki kwiatów, cała kartka jest wspaniałe, bardzo podoba mi się kontrast białych kwiatów i ciemnego tła :)

    ReplyDelete
  26. Grunt to mieć dobry pomysł, Twój Joasiu jest rewelacyjny, a kartka mmm - boska!!!

    ReplyDelete
  27. Your daisies are fantastic Joanna, as well as this card again. Thank you for the details on how you did their hearts.. That's a great idea! Don't know if I can find this mould in France, but maybe. :)

    ReplyDelete
  28. Cudne!! A pomysł ze środkami kwiatuszków fantastyczny!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...