Monday 20 October 2014

W dniu urodzin / Birthday Card




Urodzinowa kartka z gałązka bambusową z Agaterii, motylkami Lacewing Butterfly Crafty Individulas i domowymi kwiatkami.

A birthday card with a bamboo twig from Agateria and butterflies from Crafty Individuals with some hand made flowers.



Na tagu odbiłam stempelek W dniu urodzin z zestawu napisow z Agaterii.

On a tiny tag I stamped Happy Birhday (W dniu urodzin).


Na tło kartki wybrałam papier 7Dots Studio Domestic Goodness.

For the background I have used Domestic Goodness by 7Dots Studio.

Dziekuję bardzo za miłe słowa o kartkach świątecznych :)
Thank you so much for stopping by :)
Joanna

34 comments:

  1. Twoje kartki zawsze mi się bardzo podobały, ale od jakiegoś czasu powodują tak silne wrażenia estetyczne, że aż mi brakuje słów na wyrażenie, jak bardzo jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  2. Przecudna, kolorowa, radosna, słoneczna. Piękna po prostu!

    ReplyDelete
  3. Prześliczna! chciałabym taką dostać :)

    ReplyDelete
  4. U Ciebie zawsze tak pięknie :) I kolorowo! A już Twoje kwiatuszki wzbudzają mój szczery podziw i coraz większą zazdrość :)

    ReplyDelete
  5. Przepiękna karteczka! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. cudna jest.
    Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  7. Cóż ja mogę napisać? Jak zawsze pięknie :)

    ReplyDelete
  8. Piękna karteczka i bukiecik na niej. Przecudne kolorki tych kwiatuszków. Po prostu całość jest śliczna :)

    ReplyDelete
  9. Wspaniałe kolory i papieru i kwiatków w bukiecie. Śliczna kartka!

    ReplyDelete
  10. Niezwykło tło, wspaniały bukiet, poczułam się, jak za lat dzieciństwa na łące!

    ReplyDelete
  11. co tu dużo pisać, piękna, po prostu piękna. :)

    ReplyDelete
  12. Wonderful card Joanna... Love your bunch of flowers with the bamboo twig, this is so beautiful!!!

    ReplyDelete
  13. Twoje kartki są OBŁĘDNE:)

    ReplyDelete
  14. Очень солнечная и воздушная открытка, ПРЕЛЕСТЬ!

    ReplyDelete
  15. Jak zwykle Joasiu kartka zachwyca kompozycją i pięknym wykonaniem. Gorąco pozdrawiam.

    ReplyDelete
  16. Karteczka jest przepiękna. Za każdym razem podziwiam twoje cudowne kwiatuszki.

    ReplyDelete
  17. Przepiękna, aż mnie w środku tak jakoś zatyka jak patrzę na tą kartkę, mistrzowsko dopierasz tło, kolory, kwiaty, dodatki. Super!

    ReplyDelete
  18. Piękna wiosna, a właściwie lato na Twojej kartce:) Aż mi już tęskno za tą porą roku;)

    ReplyDelete
  19. przepiekna:). pozdrawiam cieplutko:). malwinku

    ReplyDelete
  20. piękna kartka :) pozazdrościć umiejętności :) pozdrawiam!
    gn.com.pl

    ReplyDelete
  21. Bajeczna. W cudownych ciepłych kolorach. Po prostu super!

    ReplyDelete
  22. Och uwielbiam Twoje karteczki! Masz taki niepowtarzalny styl, takie wyczucie, coś pięknego! pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. Niesamowita w kompozycji i kolorystyce! Cudna!!

    ReplyDelete
  24. Radosna i niesamowicie energetyzująca:)

    ReplyDelete
  25. piękny bukiecik i tło przyciągające wzrok

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...