Wednesday 28 January 2015

Kartki imieninowe / Cards

Pierwsze kartki z bukietami stokrotek na gałązce Crafty Individuals z napisami z Agaterii.

Two first cards are with handmade boutiques with floral branch from Crafty Individuals and stamped sentiments from Agateria.



✿✿✿

 Kartka z motylkiem - ramka z motylem z Agaterii oraz domowymi stokrotkami i różyczkami.

The third card with laser die cut frame from Agateria and with some handmade flowers, daisies and roses.



✿✿✿

Serdecznie zapraszam na candy u Moni :)

Here is a great giveaway at my blog friend Monia's blog please join in :) Monia is giving away her artwork with some goodies.


✿✿✿

Serdecznie pozdrawiam :)
Thank you for stopping by!
Joanna

29 comments:

  1. Piękne, a szczególnie ta z motylkiem przesympatyczna :-)

    ReplyDelete
  2. Wszystkie są niesamowicie piękne :)

    ReplyDelete
  3. Strasznie mi się podobają Twoje kwiatki:)

    ReplyDelete
  4. Cudowności! A Twoje kwiaty zachwycają nieustannie!

    ReplyDelete
  5. Joasiu! twoje kwiatuszki dają karteczkom tak cudownego wyrazu, radości i zachwytu jednocześnie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Śliczne kartki i kwiaty i gdzieniegdzie motylek:)

    ReplyDelete
  7. czy można się zakochać w kartkach? Chyba tak... Ja się zakochałam

    ReplyDelete
  8. Te kartki sprawiły, że poczułam powiew wiosny, a może nawet lata, cudne! :)

    ReplyDelete
  9. Joanno wciąż nie zachwycasz swoimi pracami, ta wersja kolorystyczna jest piękna :)

    ReplyDelete
  10. A u ciebie tak ślicznie, wiosennie:)

    ReplyDelete
  11. Piękne, tryskają radością :)

    ReplyDelete
  12. Cudne karteczki i cudne kwiaty :)
    Dziękuję za polecenie candy :*

    ReplyDelete
  13. nie przestanę się zachwycać Twoimi kartkami:)

    ReplyDelete
  14. Fantastyczne:) Ja również ciągle sie zachwycam twoimi karteczkami i zachwycam, bo tak są piękne:)

    ReplyDelete
  15. Asiu, zawsze jak widzę Twoje stokrotki jestem nimi zachwycona. Przepiękne kartki. :)

    ReplyDelete
  16. your works inspires me a lot, thanks for sharing all those beautiful projects and happy to follow you
    Adhiraacreations

    ReplyDelete
  17. moja ulubiona gama kolorystyczna :-)

    ReplyDelete
  18. Wspaniałe :)

    Zapraszam do siebie na rozdawajkę http://aniamojepasje.blogspot.com/2015/01/rocznicowa-rozdawajka.html#comment-form

    ReplyDelete
  19. Чудесные цветы! Летние и лёгкие. Очень тонкая работа! Прекрасно!

    ReplyDelete
  20. Śliczne te kartki, gratuluje talentu :-)

    ReplyDelete
  21. Śliczne te kartki, gratuluje talentu :-)

    ReplyDelete
  22. obłędne kwiaty, nie mogę oderwać wzroku

    ReplyDelete
  23. rewelacyjne kartki a kwiaty swietne

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...