Tuesday, 28 July 2015

Różowa / Birthday Card in Pink

Urodzinowa karka z domowymi kwiatkami w odcieniach różowych.

Birthday card with handmade flowers in pink color hues.


Różana gałązka jest z Agaterii.

I also added a rose branch from Agateria.


Kwiatki na gałązce wycięłam Norrland Flower Memory Box z papieru czerpanego. Delikatnie spryskałam wodą i bardzo delikatnie zmoczyłam im brzegi rozcieńczonym 1:4 bleach'em (najtańszym środkiem czystości takim wodnistym) używając patyczka higienicznego, zgniotłam i wysyuszyłam. 'Zapachu' wybielacza nie czuć.

The little flowers on rose branches I die cut from Norrland Flower Memory Box from handmade paper. I slightly misted them with water and then I also added very little bleach to the edges using cotton bud. While wet I crushed it and then dried with heat gun. I deluted bleach 1:4. I bought the cheapest bleach which is like water. The flowers did not keep the bleach smell.



Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stoping by.
Joanna
Pin It Now!

14 comments:

  1. Zachwycająca - pięknie ułożone kwiaty!!!

    ReplyDelete
  2. amazing Joanna - your hands makes wonders

    ReplyDelete
  3. Śliczna kompozycja. Wiedziałam, że kwiatki się barwi ale nie, że także wybiela :) Pozdrawiam, Joan na

    ReplyDelete
  4. Cudna, jakie piękne róże zrobiłaś :)

    ReplyDelete
  5. Twój styl robienia kartek bardzo mi się podoba. są niepowtarzalnie piękne. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. rewelacyjna, a kwiaty prześliczne :)

    ReplyDelete
  7. Sliczna! Cudny bukiecik ulozony na serwetce i rozanej gałązce. A eksperyment z wybielaniem brzegów z jednej strony swietny, a z drugiej zaskakujący:-) Efekt świetny.

    ReplyDelete
  8. To zdecydowanie moje kolory! Jest cudna!

    ReplyDelete
  9. Piękna różana karteczka! Kwiaty zachwycające :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...