Thursday 11 February 2016

Dreaming of Dragonflies

Dzisiejsze dwie kartki zrobiłam w taki sam sposób jak kartki z drzewami. Bardzo mi się podoba ta super łatwa (szczególnie jak się idzie na skróty tak jak ja ;-); skróty opisałam przy okazji kartek z drzewami) i fajna technika Black Magic. Na pierwszej kartce użyłam stempel CI-409 Dreaming of Dragonflies.

I have two more card to share using Black Magic technique by Mary Anne. I really like this simple technique (especially if you take a shortcut, like me here and with cards with trees). 
On my first card I used a Crafty Individuals stamp CI-409.


Na moje tło do ważek wybrałam papier z ksiażeczki 3, Springtime.

As a background for my dragonflies I used a patterned paper from Book 3, Springtime.


Sentyment, z zestawu stempli CI-438, zaembossowałam, czarnym pudrem z dodatkiem brokatu Glamour Dust, na kalce. Puder wymieszałam z brokatem zanim posypałam go na odbity sentyment. Na niektóre ważki dodałam troszkę brokatu.

I have heat embossed a sentiment from CI-438 on vellum with black embossing powder with some Glamour Dust (I mixed some glitter with powder before sprinkling it on a stamped sentiment). On some dragonflies I added some Glamour Dust.


Na drugiej kartce odbiłam stempel CI-435 Paisley Script Background na papierze z książeczki 8, Weekend in Seville.

On my second card I used a Crafty Individuals stamp CI-435 on a paper from Book 8, Weekend in Seville.


Na kartkę dodałam również motylek z zestawu stempli CI-364, który zaembossowałam tylko brokatem na kalce. Do brokatu użyłam puder 'sticky'.

I have also added a butterfly from a stamp set CI-364. I have heat embossed it on velum with Glamour Dust only (with sticky embossing powder).


Serdecznie pozdrawiam :-)
Thank you so much for stopping by!
Joanna

12 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...