Wednesday 17 August 2016

Alice's Dreams

Dwie kartki z Marzeniami Alicji Studio75 w takim ślicznym kształcie (Spellbinders Heirloom Oval).

Two shaped cards with Alice's Dreams collection Studio75. I used a very pretty Spellbinders Heirloom Oval die.


Na pierwszej kartce użyłam Marzenia Alicji 07 oraz Marzenia Alicji 06 do ramki, a małą różyczkę wycięłam z arkusza Marzenia Alicji 05.

On my first card I used Alice's Dreams 07 and Alice's Dreams 06 for a frame, and for a little rose I used Alice's Dreams 05.


Na obie kartki dodałam domowe kwiaty.

Both card I decorated with my handmade flowers.



Do drugiej kartki wybrałam Marzenia Alicji 06 razem z Marzenia Alicji 04

For my second card I chose Alice's Dreams 06 with Alice's Dreams 04.




Serdecznie pozdrawiam. :-)
Thank you so much for stopping by!
Joanna

9 comments:

  1. Cudowne karteczki o fantastycznym kształcie :) Kwiatuszki jak zawsze urzekające :)

    ReplyDelete
  2. Przecudowne :) Musiałam swoje stare oczy wytężyć, żeby tą różyczkę dojrzeć... :) ale jest :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne! Oprócz kwiatów, które są największa ozdobą, sam kształt kartek jest bardzo efektowny☺

    ReplyDelete
  4. beautiful diecut and a fabulous decoration joanna

    ReplyDelete
  5. Fantastyczne!!! Wspaniały ten wykrojnik!!!

    ReplyDelete
  6. Nie da się przejść obojętnie! Przecudne!

    ReplyDelete
  7. Śliczne i wyjątkowo oryginalne :)

    ReplyDelete
  8. Przepiękna karteczka, kwiatki przeurocze:)Cieszę się, że Cię poznałam, Jesteś przemiłą dziewczyną i mam nadzieję na kolejne spotkanie... kiedyś:)) Pozdrowionka

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...