Sunday 4 December 2016

Christmas Ornament

Na grudniowe wyzwanie na blogu Studio75 przygotowałam świąteczną zawieszkę. Tematem wyzwanie jest świąteczna ozdoba.

I would like to share a Christmas ornament which I created for December challenge at Studio75 blog. The theme of the challenge is Christmas Decoration.


Moją dekoracją jest ozdobiona tekturowa bombka.

I have decorated a chipboard bauble.



I covered my bauble with a paper from Christmas Time collection.


Poisencje zrobiłam z papieru czerpanego 150g.

I handmade poinsettias from handmade paper 150g.



Serdecznie pozdrawiam!
Thank you for stopping by!
Joanna

10 comments:

  1. Niesamowicie piękna ozdoba :)

    ReplyDelete
  2. Cudna zawieszka - mnóstwo drobnych i pięknych szczegółów.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Och jaki przepych, na bogato. Trzeba się przyglądac i każdy szczegół odkrywać i się delektować :)

    ReplyDelete
  4. Cudna! Bardzo dużo naturalnych dodatków - szyszunie, czapeczki żołędzi (i inne;)- tworzą rustykalny klimat i świetnie pasują do deseczkowego papieru:)

    ReplyDelete
  5. Świetny wianuszek na bombce. Można się zainspirować :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny wianuszek :) Jest zachwycona :)

    ReplyDelete
  7. Prześliczny! A te poinsencje!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...