Friday 20 January 2017

Birthday Card and Stamens Tutorial

Jest mi bardzo miło, że zostanę w Studio75 na kolejny rok. Dziękuję bardzo!
Na dzisiejszą inspirację na blogu Studio75 przygotowałam urodzinową kartka pop-up box card z ręcznie zrobionymi kwiatami oraz kurs na domowe pręciki.

I am very happy that I will stay with Studio75 for another year. Thank you so much!
Today I would like to share my inspiration for Studio75. It is a pop-up box style card with my handmade flowers and a little tutorial for stamens.


Pudełeczko ozdobiłam papierem z kolekcji Marzenia Alicji 06 (obie strony).

I decorated the box with Alice's Dreams 06 Studio75 collection (I used both sides).



Różowe kwiaty mają pręciki, które przygotowałam sama. Poniżej kurs :)

Pink flowers have stamens which I handmade. I made a little tutorial for stamens (below).


✽✽✽

Kurs na domowe pręciki do kwiatów z papieru. Ja kwiatki zrobiłam z papieru czerpanego. Podobne kwiatki można zrobić z ozdobnego papieru scrapowego.

Tutorial for handmade stamens for flowers made of paper. I handmade my flowers using handmade paper. Flowers can also be made using patterned paper.


1. len mielony / ground flax
2. herbata (po zaparzeniu) / dried tea grounds
3. sisal (włóka kokosowe) / cocos fiber (I got mine from Hobbycaft, UK) it is also called sisal
4. papier czerpany, ozdoby papier scrapowy / handmade paper or scrapbooking / patterned paper


Na zdjęciu powyżej widać paczkę lnu i fusy herbaty.
g
There are on this photo ground flax (1) and tea grounds (2).



Gotowe pręciki. (1) są z lnem a (2) z herbatą.

Ready stamens. (1) with ground flax and (2) with tea grounds.


Pręciki zrobiłam z sisalu, który zebrałam w taką małą wiązkę.

I made stamens of a small bunch of cocos fiber (sisal).


Skleiłam ją po środku.

I gladded some glue it in the middle.


Końcówki wyrównałam nożyczkami.

I cut off the ends making it a bit more tidy at the ends.


Tutaj widać gotowe wiązki i klej do maczania końcówek.

Here are ready bunches and some glue for dipping the ends in.


Dodałam troszkę kleju na końcówki.

I added some glue at the ends.


I zanużułam a herbacie.

And dipped in dried tea grounds.


Tutaj widać gotowe pręciki z lnem.

Here are ready stamens with ground flax.


A tutaj z herbatą.

And here with dried tea grounds.



✽✽✽

Na tych zdjęciach chiałąbym pokazać króciutko jak skleić kwiatek. Pierwszy jest taki na kartkę, a drugi na druciku do np pop-up box card.

On the pictures below I would like to share how to put together a flower for a card and one with a wire for pop-up box style card.


Należy zrobić dziurkę i przełożyć pręciki. Nadmiar kocówki odciąć.

I making a hole in a middle of the flower and thread the stamens. I cut off the the end of the stamens if they are too long.



✽✽✽

Ten sam kwiatek na druciku.

The same flower on a wire.


Drucik należy owinąć na pręciku.

I wrap the wire on a stamen.


Przekładam przez kwiatek.

Then I thread it through the flower.


Dodaje klej pod spodem i przekładam końcówkę zieloną. Na zdjęciu u dołu widać kawałek taśmy florystycznej potrzebnej do wykończenia.

Then I add a bit of glue at the bottom of the flower and thread the green part of the flower. There is on the photo a piece of green floral tape which I use to finish off the flower underneath.


Na końcówkę ponownie dodaje klej i owijam kawałeczkiem taśmy florystycznej. Tak aby zakryła końćówkę pręcika.

On this photo you can see floral tape around the end of the stamen.


Mam nadzieję, że pręciki wam się spodoabją :-)

I hope you like the stamens! :-)
✽✽✽

Zanim zrobiłam pręciki na sisalu, zrobiłam je na końcówkach z pręcików ze sklepu. Pokażę je bliżej następnym razem bo teraz już jest w poście całe mnóstwo zdjęć :-)

Before I made stamens with cocos fiber (sisal) I made stamens using left overs from the stamens which I bought from the shop. I will share how I made them next time since this post is full of photos already :-)



Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by!
Joanna

29 comments:

  1. Brak mi słów.Trwam w zachwycie.
    Bukiecik kwiatów jest zniewalający!
    A to,że potafisz się z nami dzielić swoimi pomysłami zasługuje na oklaski.
    Brawo!Jesteś niesamowita!!!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. CUDEŃKO!!!!!!!
    Kurs super z pewnością skorzystam

    ReplyDelete
  3. fantastyczne pudełko kurs super

    ReplyDelete
  4. Boski Box i wspaniały kursik. Masz piękną, artystyczną duszę :)

    ReplyDelete
  5. Asiu, cudnie to wyglada- nie dość że Twoje kwiaty są oryginalne i jedyne w swoim rodzaju, to teraz jeszcze patent na preciki ;) Podziwiam Twoja kreatywność :)

    ReplyDelete
  6. Jak zwykle u Ciebie Asiu kwiaty sa przepuekne i kwitną obficie :)
    Sposob na preciki bardzo pomyslowy, fajnie wyglądają są delikatne i naturalne.

    ReplyDelete
  7. Pięknie ukwiecone pudełko :-)))

    ReplyDelete
  8. Cudowny pomysł, przepięknie Ci to wszystko wyszło :)
    Ślicznie dziękuje że się tym z nami podzieliłaś :)

    ReplyDelete
  9. Fantastyczny tutorial! Bardzo, bardzo mi się podoba!!!

    ReplyDelete
  10. Wow! Przepiękne kwiaty, kartka, a kursik wspaniały! Na pewno skorzystam :D Dziękuję :)

    ReplyDelete
  11. Kartka przepiękna, kursik na pręciki świetny , pomysłowy, pręciki wyglądają naturalnie i delikatnie , myślę ,że w przyszłości skorzystam z pomysłu i kursiku, pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. rewelacja !!!! nie omieszkam skorzystać :) a kartka cudna

    ReplyDelete
  13. Zachwycająca kartka, a Twój sposób na pręciki rewelacyjny.

    ReplyDelete
  14. Jestem zachwycona, piękna kartka, piękne kwiaty i bardzo pomysłowe pręciki, które mnie urzekły!!!

    ReplyDelete
  15. Cudne kwiatuchy <3 I bardzo fajny pomysł na pręciki :-)

    ReplyDelete
  16. Przepiękne pudełko i fantastyczny kursik :)Podziwiam Twoją kreatywność :)

    ReplyDelete
  17. Fantastyczne pudełko i kurs świetny ... :)

    ReplyDelete
  18. Przecudowne pręciki, świetny kurs - dziękuję ,że się z nim podzieliłaś - napewno spróbuję nimi ozdobić swoje kwiatki ��

    ReplyDelete
  19. Fantastyczne praca! Dziękuję za kurs, jestem pełna podziwu dla Twoich pomysłów :)

    ReplyDelete
  20. отличный МК! Спасибо!

    ReplyDelete
  21. Ależ Ty twórcza KObieta jesteś:)
    Pięknie

    ReplyDelete
  22. Piękna praca i piękne kwiaty z kursem pręcików, z lnem wyglądają jak flower soft.

    ReplyDelete
  23. Cudowny kurs dziękuję jesteś mistrzynią

    ReplyDelete
  24. Beautiful flowers. Thanks for showing us how your created these stamens. Amazing! GlendaJ

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...