Sunday 19 February 2017

Łąka w Bielawach

Na mojej kartce 'zakwitła' łąka. Kwiatki nazbierała moja koleżanka, wysuszyła, a ja przygotowałam kartkę dla koleżanki teściowej.

I would like to share a card I made for my friend's mother-in-law. Last summer my friend picked the flowers up in the meadow and dried them. And I just made a card for her.



Moja koleżanka wyszukała najpiękniejsze kwiaty na łące!

My friend gathered the most beautiful flowers in a meadow.



Na tło kartki wybrałam papier Forget me not z Makowego Pola.

For the background I used Forget me not from Makowe Pole collection.

Serdecznie pozdrawiam.
Have a nice day.
Joanna

16 comments:

  1. Cudowna praca, świetny pomysł :) Zrobisz pudełko na tą karteczkę ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czesc Magda
      Dziekuje bardzo za mile slowa. :)
      Tak, zrobilam pudelko. Zawsze robie pudelko do swoich kartek.
      Milego dnia
      Asia

      Delete
    2. :) ja prawie nie robię pudełek ,staram się płaskie kartki tworzyć. Ale jak potrze na twoje pracę to mam ochotę trochę poeksperymentować :)

      Delete
  2. Te kwiatki, ktore robie sama w kopercie zgniotly by sie bardzo. One nie sa takie 'sztywne' jak kupne. :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo naturalna! Miło popracować z prawdziwymi kwiatkami:)Uściski.

    ReplyDelete
  4. Wspaniała praca, jedyna w swoim rodzaju, wyjątkowa :)

    ReplyDelete
  5. Piękna karteczka! Cudnie prezentują się suszone kwiaty :)

    ReplyDelete
  6. Tak pięknego naturalnego bukietu kwiatów dawno nie widziałam. CUDNY, a kartka z nim bardzo oryginalna, niepowtarzalna. Kocham takie wiązanki kwiatów polnych. Pozdrawiam cieplutko i pięknego tygodnia

    ReplyDelete
  7. Wow, prawdziwa łaka pełna kwiatów. Wiosną zapachniało :)

    ReplyDelete
  8. ale sielskie klimaty....super

    ReplyDelete
  9. Genialnie wyszło. I muszę przyznać, że kwiaty zostały świetnie zasuszone, wyglądają jak świeże.

    ReplyDelete
  10. Sliczny bukiet! Pewnie musialas byc bardzo ostrozna i delikatnie obchodzic sie z suszonymi kwiatami bo są przeciez bardzo kruche. Jakiego kleju uzywalas Asiu?

    ReplyDelete
  11. Wow! Ale cudo! Jestem zachwycona i oczarowana Twoją kartka! Pozdrawiam -Gosia

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...