Sunday 28 May 2017

Smile

Moja dzisiejsza insiracja dla Amazing Paper Grace to dwie nieduże kartki dla przyjaciół. 

Today I would like to share my inspiration for Amazing Paper Grace. I made two cards for friends.


Do wykonania pierwszej kartki użyłam wykrojnik Braided Grace Square S4-733 z kolekcji Vintage Elegance Becca Feeken.



Napis na pierwszej kartce: najlepsze rzeczy w życiu to ludzie, których kochamy, miejsca w których byliśmy i wspomnienia, które mamy.

The sentiment on first card is Story Book by Kaisercraft.




Drugą kartkę zrobiłam przy pomocy wykrojnika Curled Grace Oval z kolekji Vintage Elegance.



Napis na kartce: życie jest krótkie, łam zasady, wybaczaj szybko, kochaj szczerze, śmiej się spontanicznie i nigdy nie żałuj niczego co sprawiło, że się uśmiechnąłeś.

The stamp on my second card is also from Story Book by Kaisercraft.


Serdecznie pozdrawiam.
Have a nice day!
Joanna

6 comments:

  1. Joanna, your cards and crafty makes are absolutely stunning. Sandra x

    ReplyDelete
  2. Cudowne są te maleństwa :) Wspaniałe cytaty :)

    ReplyDelete
  3. Oryginalne kształty, ażury i subtelna dekoracja kwiatuszkami - cudnie!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...