Wednesday 24 January 2018

Anniversary Card


Anniversary Card with decorative corners from Spellbinders S4-709 - Graceful Corners One die set.

Kartka z okazji rocznicy, którą ozdobiłam narożnikami z zestawu Spellbinders S4-709 - Graceful Corners One.


I also added a tiny tag from Spellbinders SDS-053 - Tiny Tag Stamp and Die set. The papers come from Blue Fern Studio and large flowers are store bought that I altered a bit and there are also some flowers which are handmade by me.

Na kartkę dodałam również mały tag z zestawu Spellbinders SDS-053 - Tiny Tag Stamp and Die set. Papiery są od Blue Fern Studio, duże kwiaty kupne, które trochę zmieniłam oraz dodałam też kilka moich papierowych kwiatków.

Have a nice day!
Milego dnia!
Joanna

13 comments:

  1. Śliczne kolory :)Świetna kartka:)

    ReplyDelete
  2. Karteczka jest prześliczna :)

    ReplyDelete
  3. This is so feminine. Very classic. I think this is just gorgeous.

    ReplyDelete
  4. Dawno mnie u Ciebie nie było, rozgościłam się , przejrzałam kilka wcześniejszycvh wpisów i pięknych prac. Są zachwycajace. Perfekcyjnie wykonane z zastosowaniem pieknych papierów, kwiatów, z cudowną kompozycją. Podziwiam nieustannie. Pozdrawiam i miłego weekendu życzę

    ReplyDelete
  5. Stunning!!! Beautiful pastel and spring colors! Makes me long for warmer temps and being outside!!

    ReplyDelete
  6. WOW!!! I have been thinking of pastels behind Becca's dies for awhile myself! LOL ;) (Just need to get the dies!) I LOOOOVE your WHOLE CARD, Joanna & EVERY LITTLE ELEMENT!!! GORGEOUS!!!!! ;)

    ReplyDelete
  7. This is so beautiful - classis AND traditional.

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...