Wednesday 12 January 2011

Dla Babci

Wesola kartka dla naszej Babci. Z Babcia jest wnuczka i my - dzieci Babci. Wszyscy zamknieci jestesmy w wielkim sercu naszej Babci :)


Serce to tzw shaker box. W srodku jest mnostwo malenkich serc i kwiatuszkow wycietych mini dziurkaczami ozdobnymi (tzw conffeti punch). Kwiatki dokola sa wyciete dziurkaczami ozdobnymi i dodatkowo pocieniowane tuszami na brzegach.
Aby stworzyc takie serce nalezy naszkicowac ksztalt serca i wyciac je w kartce acetate i drugie takie same w czerwonym kartonie i jeszcze jedno, ktore bedzie tlem (u mnie collage ze zdjec). W czerwonym sercu wycielam dodatkowo mniejsze tak aby powstala ramka. Nastepnie dookola serca tla nakleilam cienki pasek z tasmy piankowej dwustronnie klejacej, dajacej tzw effect 3D, dwie warstwy (jedna na drugiej) tak aby zrobilo sie miejsce na conffeti, aby moglo sie w srodku swobodnie przemieszczac. (Tasma piankowa bardzo sie klei i brudzi nozyczki, dlatego ja mam zawsze osobne nozyczki tylko do ciecia tasmy.) Gdy juz caly brzeg serca tla byl otoczony tasma, wysypalam na jego srodek conffeti i ostroznie zamknelam serce sercem z acetate. Na zakonczenie na wierzch serca z acetate nakleilam czerwona ramke z serca, ktora sprawila, ze tasma piankowa bedzie niewidoczna. Teraz mozna umiesic gotowy shaker box w dowolnym miejscu na kartce :)

Kartke wysylam na wyzwanie Artystycznego blogu sklepu HopmArt: Wyzwanie nr 11 - Dzien Babci i Dziadka :) Wytyczne zadania to styl dowolny ale nazlezy uzyc koniecznie zdjecia babci/dziadka lub wnukow.


Joanna


6 comments:

  1. SUper pomysł z tym shaker boxem.Oja ucieszy sie Babcia, ucieszy!
    Dziękuję serdecznie za udział w naszym wyzwaniu.

    ReplyDelete
  2. A ja zastanawiałam się właśnie jak zrobić shaker box :) a tu taśma piankowa... :)

    Dziękuję za pierwszy komentarz na moim blogu :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Pomysłowo "zamknęłaś" rodzinkę w babcinym sercu :)

    ReplyDelete
  4. Świetne serducho i pomysł z shaker boxem!
    Dziękuję za obecność u mnie i pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...