Monday 3 January 2011

Trzecie miejsce w Jesiennym Konkursie na portalu Polki Skrapuja :)

W listopadzie 2010 moja kartka - pocztowka "pozdrowienia z jesiennego zakatka" zostala wyrozniona w Jesiennym Konkursie na portalu Polki Skrapuja :)

(kliknij na zdjęcie aby powiększyć - clik to enlarge)


Wytyczne: kartka miala byc w formacie pocztowki, z zagospodarowanym przodem i tylem kartki. Nalezalo uzyc sznurka, papieru pakowego, tasmy klejacej... oraz elementow jesiennych.

Na mojej kartce sa zasuszone na poczatku jesieni liscie, ktore zachwycily mnie swoim kolorem :) Na nich odbity jest czarnym tuszem stempel "stary list" od Crafty Individuals. Tlo ma kolor niebieski jaki tu ma czesto niebo - przepiekny! Zrobione jest metoda tzw shabby chic. Bardzo lubie ta technike. Karton nalezy pomalowac ciemna farba akrylowa, gdy wyschnie, odbic na nim stempel bezbarwnym tuszem pigmentowym np perfect medium Ranger, posypac bezbarwnym pudrem do embossing'u i "zaembossowac"/heat embossing. Nastepnie pomalowac jasniejsza farba akrylowa, gdy ta lekko wyschnie (doslownie chwilke) nalezy zetrzec ja delikatnie albo baby wipes albo lekko zwilzonym recznikiem papierowym.

Napis "pozdrowienia" jest wydrukowany, a kartonik pod nim to kartonik dolaczany do kubeczka z kawa na wynos ;) lekko pocieniowany tuszami Distress ink. Stempel z przodu i z tylu pocztowki to Elusive Images.


Joanna



No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...