Thursday 31 March 2011

Kartka z "ghost stamping"

Kolejna kartka z moimi ulubionymi stemplami :)





Stempel wg obrazu Gustawa Klimt'a "Klimt 2" produkcji Montażowni, odbiłam czarnym tuszem StazOn na białym kartonie pofarbowanym kawą.
Tło zrobiłam techniką "ghost stamping", o której po raz pierwszy przeczytałam w książce pt. "Paper Magic" autorstwa N. Metivier i L. Conron Carola. Ghost - duch; stamping - stemplowanie ;)
Na białym kartonie odbiłam stempel od Elusive Images, kwiatowy wzór, białym tuszem pigmentowym Dovercraft. Wysuszyłam używając heat gun (tusz pigmentowy długo schnie) Kolorowałam tuszami na bazie wody, żółtym i czerwonym, są to dwa kolory z pięciu z Mountain Meadow Big and Juicy Ink Pad. Mój jedyny tusz, który nadaje się do pokolorowania techniką "ghost stamping". Tusz do kolorowania powinien być juicy/wilgotny, kolor dobrany tak aby kontrastował z bielą tuszu pigmentowego. Tusz pigmentowy też powinien być juicy/nowy.
Całość ułożyłam na brązowym i rdzawym kartonie.
Stempel "Klimt 2" przykleiłam na taśmie piankowej.

Kartka powędruje do Galerii Montażowni :)

Kartkę otrzymali Agnieszka i Michał z okazji swojej pierwszej rocznicy Ślubu :)

Joanna

2 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...