Friday 3 June 2011

Kartka z bukietem i guziczkami

Kartkę z bukietem i guziczkami chciałabym wysłać na wyzwanie #26 w Szufladzie gdzie tematem są Guziki.
Dokładając do bukietu guziki mysłam o bukietach Ewy :) W bukiecie są trzy guziczki.



Stempel Ornament odbiłam czarnym tuszem na eleganckim kremowym  kartonie z delikatnym wzorkiem. Róże wycinałam wykrojnikiem Marianne Design. Stempel, kremowy karton i papier, z którego wycięłam różyczki są z Montażowni.
Stempelek With Love z kolekcji Papermanii. Całość ułożyłam na czarnym kartonie.

Joanna

13 comments:

  1. Cudowne są te twoje różyczki, a kleje i kleje końca nie widać..........

    ReplyDelete
  2. Dzięki za dobre słówko idę dalej kleić

    ReplyDelete
  3. Oj Asiu, śliczna ta karteczka. Te guziczki są jak pralinki :)) Miło mi, że myślałaś o moich wytworkach ;) Ściskam serdaśnie!

    ReplyDelete
  4. Przepiękna kartka, bardzo elegancka :)

    ReplyDelete
  5. Urocza karteczka.Dziękujemy za udział w Szufladowe zabawie!

    ReplyDelete
  6. Piękna kartka, cudownie wygląda ten stempelek:)

    ReplyDelete
  7. stunning card! Love the ornament stamp you used as well as the beautiful flowers.

    ReplyDelete
  8. przepiękna!:) na pewno będę zaglądać:) a przy okazji zapraszam na candy!

    ReplyDelete
  9. Ojej naprawdę przepiękna kwiaty z wykrojniki :)

    ReplyDelete
  10. Śliczna kartka. Niezwykle elegancka i z bardzo dużym smakiem. Szalenie mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. Kolejne kwiatowe cudeńko :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...