Thursday 2 February 2012

Maki w wazonie




Maki zrobiłam sama, a jak opisałam je w poście tutaj :) Dodałam małe niebieskie kwiatki a'la chabry, trochę ususzonej w książce trawy z pola, którą, za poradą Malgodii, psiknęłam lakierem do włosów zanim dodałam do kartki oraz listki wycięte wykrojnikiem Spellbinders Foliage.
Tło to papier Fancy Pants a wazon to połowa ramki tekturowej, która wygląda tak.

Mam miłą wiadomość :) Wczoraj random wylosował moją pracę spośród styczniowych inspiracji w scrappo.pl i otrzymałam stempel Moon Girl Stampbutique Orginals :) i dodatkowo pani Ada wyróżniła moje kartki i otrzymałam rabat w sklepie scrappo.pl :) Dziękuję bardzo.

Dziękuję bardzo za miłe komentarze pod kartką dla Natalii. Serdecznie pozdrawiam,
Joanna

63 comments:

  1. Piękna!! A maki wyglądają jak prawdziwe - CUDOWNE!!
    Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  2. Cudowne te maki i chabry! cała kartka jest przecudnej urody :)

    ReplyDelete
  3. Przepiękna praca!:)))
    Gratuluję wyróżnienia!

    ReplyDelete
  4. Fabulous card!
    So elegant and gorgeous!
    Just I love the flowers!

    ReplyDelete
  5. Jejciu, jak prawdziwe Cudne!!! Gratuluję wygranej

    ReplyDelete
  6. I kolejne cudowne kwiaty:)))

    ReplyDelete
  7. niesamowita,aż chce się lata patrząc na nią;)

    ReplyDelete
  8. śliczności :) i gratuluje :)

    ReplyDelete
  9. Cudne te maki! Szczególnie pączki wyglądają bardzo realistycznie!
    Gratuluję wszystkich wyróżnień :*

    ReplyDelete
  10. do lata, do lata piechotą będę szła... jejku jaki sielski ten bukiet - wygląda jakbyś ułożyła prawdziwe kwiatki - cudo!

    ReplyDelete
  11. gratuluję wyróżnień:)
    a maki cudne, jakby zerwane prosto z łąki:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  12. Wow, wow, wow! Nie mogę wyjść z podziwu, kartka jest absolutnie rewelacyjna, maki wyglądają jak żywe i oczywiście świetny kurs stworzyłaś.

    ReplyDelete
  13. Piękne maki, jak prawdziwe i dzięki za wspaniały, przystępny kurs:)

    ReplyDelete
  14. cudne maki az mi tak sie lato przypomnialo w ten ziab karteczka extra

    ReplyDelete
  15. Nieustannie się zachwycam Twoimi kwiatami, maki pięknie się prezentują - jak prawdziwe.

    ReplyDelete
  16. Cudowna karteczka!!! Cudowne maki!!! Czuję zapach pól i łąk patrząc na Twoje cudne maki!

    ReplyDelete
  17. Genialna kompozycja, a maki biją wszelkie rekordy piękności!

    ReplyDelete
  18. Maczki naprawdę rewelacyjne, jak prawdziwe :) zapachniało wiosną, chociaż za oknem trzaskający mróz, bbrrrr... byle do wiosny :)

    ReplyDelete
  19. Kartka zachwycająca!!! Maki uwielbiam i Twoje interpretacje także:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  20. Przepiękna kartka! Maki wyszły Ci wspaniale!

    ReplyDelete
  21. Cudna kartka ;) a Maki wyglądają jak ufilcowane ;)

    ReplyDelete
  22. Asiu kartka prześliczna:)Ten bukiecik maków łał,łał:)Cudny jesteś genialna:)W tych swoich kwiatkach:)

    ReplyDelete
  23. Przepiękna kartka! Taka sielska! Uwielbiam takie klimaty!

    ReplyDelete
  24. Wspaniała kartka! Jestem zauroczona Twoimi pracami. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wyróżnień.

    ReplyDelete
  25. Wyczarowałaś prawdziwe, letnie pole- jakbym cofnęła się w czasie, do wakacji spędzanych u cioci na wsi- az czuje się upał,jak w trakcie zniwG-E-N-I-A-L-N-E!

    ReplyDelete
  26. wooow! Padłam z wrażenia! :) Cudo, po prostu cudo! :)

    ReplyDelete
  27. mmmmatko.. te maki mnie uwiodły.. :D cudna kartka Aś..

    ReplyDelete
  28. Od dzisiaj będe mówić do Ciebie: Pani Wiosno :)

    ReplyDelete
  29. Prześliczna makowa karteczka:) Taki powiew lata:)

    ReplyDelete
  30. Przepiękna kartka, maki jak żywe uwielbiam te kwiatki:)
    Dzięki za kursik
    Pozdrawiam :):):)

    ReplyDelete
  31. genialne. piękna kompozycja.

    ReplyDelete
  32. Ooo, tym razem się udaje dodać samodzielny komentarz :)
    Kartka jest przepiękna, maki jak żywe!!

    ReplyDelete
  33. Maki do złudzenia przypominają prawdziwe! Niesamowita jesteś z tymi kwiatkami! :))

    ReplyDelete
  34. gratuluję wygranej, wyróżnienie należało ci się jak najbardziej
    a maki .... fantastyczne

    ReplyDelete
  35. Przepiękne maki,jak prawdziwe!Cuda tworzysz,taka kartka to niesamowity prezent!Dzięki za pochwałę moich kartek,ale żeby robić takie kwiatki jak Ty trzeba chyba lat pracy.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  36. Nic, tylko wzdychnąć z zachwytu. Może od kogoś, kiedyś taka piękną kwiatową kartkę dostanę, bo kocham maki (i irysy i goździki i frezje).

    ReplyDelete
  37. A nie mówiłam, że cudne! :) :) :)

    ReplyDelete
  38. Dzieło sztuki! Te kwiaty odebrały mi mowę:-)

    ReplyDelete
  39. Maki są po prostu niesamowite!!
    Gratulacje z okazji wygranej:)

    ReplyDelete
  40. Очень красиво!

    ReplyDelete
  41. Och, cudowna kartka!!!! Zapraszam do nas!

    ReplyDelete
  42. Witam! wpadam z rewizytą, dziękuję z miły komentarz:) kartka wspaniała, nie mogłam się napatrzeć i wyjść z podziwu...Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  43. Wow, przepiękne! Z pewnością skorzystam z kursu na maki! Są rewelacyjne!!!

    ReplyDelete
  44. CUDNA kartka!!! Niczym obraz! Lato się marzy...Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  45. Tak pięknej kartki już dawno nie widziałam, maki cudownie energetyczno-hipnotyczne jak żywe...oczu nie można oderwać, stworzyłaś prawdziwe ARCYDZIEŁO i te smaczki w postaci ususzonych traw BRAWO BRAWISSIMO :) pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  46. Joasiu za każdym razem nie mogę pojąć jak Ty to robisz,toż to cuda prawdziwe,pozdrawiam.

    ReplyDelete
  47. Zacisze odkryłam dopiero wczoraj. Zwiedziłam całe i dzisiaj, jak już pozbierałam szczękę z podłogi (opadła wczoraj i tak została), mogę wyrazić swój podziw.
    Twoje prace są cudne, kursy fantastyczne i z całą pewnością będę tu częstym gościem!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  48. Pięknie wyszło!! Zdolna kobieta z Ciebie :))

    ReplyDelete
  49. Dzisiaj pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga.. i po prostu, po prostu.. Wow.. przepiękne prace.. aż brak słów. A te maki to już całkowicie zwalają z nóg:) Gratulacje!

    ReplyDelete
  50. jak żywe Twoje maki, piękne!

    ReplyDelete
  51. Bossska !!! Aż słów brak, oj chce się lata, wracają wspomnienia z dzieciństwa... maki w zbożu... :)) Piękne

    ReplyDelete
  52. Przepiekna karteczka ,,, ja też dzięki niej poczułam zapach lata :)

    ReplyDelete
  53. Te maki są cudowne. Nie mogę oderwać od nich oczu. A te w wersji niebieskiej - bomba!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...