Sunday 18 March 2012

Hortensje w dzbankach

Hortensje zrobiłam wg kursu Kittie. Tym razem nie wycinałam bazy do kwiatków dziurkaczem a narysowałam i wycięłam nożyczkami (same kwiatuszki do przyklejania wycięłam dziurkaczem). Wazon brązowy pokolorowałam tuszem vintage photo a zielony peeled paint i forest moss Distress. Wazony/dzbanki są ze sklepu Stempell&Kartoon.





A tutaj są różyczki w doniczkach zapakowane w koszyczki. Koszyczki zrobiłam z kartonu z ładną fakturą z Montażowni. Narysowałam szkic na kartonie A4. Wewnątrz i na zewnątrz ozdobiłam tapetą, którą kupiłam w sklepie z rzeczami z drugiej ręki. To jest taka ogromna księga z próbkami tapet. Do koszyczków dodałam sznurek. Tak zapakowane razem z kartkami wyślę dla Elizy, o której można przeczytać na blogu Ludki o tutaj.



Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa o niezapominajkach :) Serdecznie pozdrawiam,
Joanna

74 comments:

  1. Asiu piękne robisz kwiaty i kartki :D jesteś mistrzynią :)
    pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  2. oczy mi zaraz wyskoczą- takie cudeńka ;) ale to musiało być pracochłonne

    ReplyDelete
  3. Joanna,
    I love his works are always full of beauty and creativity.
    Have a good weekend!

    ReplyDelete
  4. Asieńko To są dzieła sztuki!!!.
    Oglądając te misterne bukiety nie mogłam się nadziwić temu jak bardzo są one podobne do prawdziwych kwiatów, zwłaszcza hortensje.
    Chylę czoła, bo prace są niesamowicie piękne

    ReplyDelete
  5. Joanno! ja nie wiem co napisać... piękne!!! mam wrażenie, że od ich oglądania pachnie u mnie w domu :)) kocham hortensje, Twoje są znakomite!
    a różyczki w tych koszyczkach wyglądają ślicznie :)

    ReplyDelete
  6. Piękne hortensje wyglądają jak żywe. Ciągle zaskakujesz mnie czymś uroczym. Pozdrawiam buziaczki Aśka:)

    ReplyDelete
  7. przepiękne robisz i te bukiety na kartkach i te stojące - jestem zachwycona! :-D

    ReplyDelete
  8. Bukiety jak żywe :) Cudne!!! Ty te wszystkie małe kwiatulki nożyczkami wycinałaś? :>

    ReplyDelete
  9. Piękne karteczki, na ten kursik też trafiłam jakiś czas temu, tylko jakoś nie mogę się w sobie zebrać.

    ReplyDelete
  10. Asiu, są cudowne jak żywe.Cieplutko pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Asiu, przepiękne!
    musiały sporo pracy kosztować!
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. aż mi mowę odjęło....:)

    ReplyDelete
  13. WOW ... Twoje prace są powalające, kwiaty cudne.

    ReplyDelete
  14. Jejciu jakie wszystko piękne hortensje w dzbanuszkach i różyczki w pięknych koszyczkach. Cudowności.

    ReplyDelete
  15. Napatrzeć się nie mozna...sliczne kartki...a pomysł z koszyczkami rewelacja;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. zerknęłam na tej kurs na kwiatki i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona! sama muszę spróbować. wydawało się strasznie skomplikowanie, a tu przepis prosty!

    ReplyDelete
  17. o tany! jakie te hortensje są piękne:)

    ReplyDelete
  18. JaMajko :) kwiatuszki dziurkaczem a ta baze pod nimi recznie, juz dopisalam w poscie poprawke :)

    ReplyDelete
  19. te hortensje chodzą mi po głowie od jakiegoś czasu... może jeszcze chwilka i dojrzeję, by je popełnić - choć na pewno do Twoich im będzie baaaardzo daleko :)

    ReplyDelete
  20. uwielbiam hortensje, a Twoje są,jak żywe ...pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  21. Wioseny klimat o kazdej porze roku, wystarczy zajrzeć na Twojego bloga :)kwiatuszki przepiękne, a nie myślałaś może żeby w doniczka zasadzić jakieś inne kwiatuszki ? napewno wglądałyby równie pięknie :)

    ReplyDelete
  22. Zatkało mnie, ale w dobrym tego słowa znaczeniu:):) I już sobie humor poprawiłam jak na kwiatki popatrzyłam:):) Moje doniczki się hodują, efekt niebawem:)

    ReplyDelete
  23. Przepiękne te kartki! Kwiatki perfekcyjnie, a dzbanki perfekcyjnie pocieniowane :)

    ReplyDelete
  24. To moje ulubione ogrodowe kwiaty!! Asiu, hortensje bajeczne, ale i wszystkie inne twoje kartki NIESAMOWICIE zawsze podziwiam! :)) Idę pooglądać resztę :))

    ReplyDelete
  25. Fantastyczne są te Twoje bukiety, hortensje jak żywe, a dzbanki wspaniale cieniowane. Opakowania zna doniczki wymyśliłaś super :)

    ReplyDelete
  26. cudo przepiekne kwiatki jak prawdziwe doniczki super:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. hortensje sa przesliczne a kwiatuszki w koszyczkach bardzo pomyslowe :)

    ReplyDelete
  28. Asiu brak mi słów, hortensjowe bukiety cudo, cudo, cudo!!! uwielbiam hortensje, masz genialne pomysły :)

    ReplyDelete
  29. przepiękne prace, jak zwykle zresztą...

    ReplyDelete
  30. O rety, ale to piękne. Te różowe hortensje powiesiłabym u siebie jak obrazek;) Extra są:)

    ReplyDelete
  31. Wszystko wygląda normalnie jak żywe!:)
    Podziwiam:)

    ReplyDelete
  32. Cudny z Ciebie ogrodnik! :)

    ReplyDelete
  33. Asiu - Jesteś kwiatowym mistrzem! Wszystkie Twoje kwiatuszki wyglądają jak żywe!podziwiam :)

    ReplyDelete
  34. Asiu, te hortensje w wazonach są obłędne:)
    doniczki z rózami również prześliczne,
    nie mogę się napatrzeć...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  35. Asiu, i hortensje, i róże- ZACHWYCAJĄ:)
    Podziwiam Twoje zdolności:)

    ReplyDelete
  36. ZJAWISKOWE!!!!!!Słów mi brak:)
    Taka kartka to już jest prezent, nic do niej nie trzeba:)Doniczusia też cudna:) Ja byłabym zachwycona takim prezentem:) Jestem pod nieustającym urokiem Twoich prac:)
    I dziękuję,że w tak piękny sposób odpowiadasz na mój apel o pomoc :)

    ReplyDelete
  37. ale czad :) swietny pomysł i wykonanie genialne ;) dziękuje za odwiedzinki ;)

    ReplyDelete
  38. Hortensje cudne!!! podziwiam zresztą Twoje kwiaty od dawna, masz poprostu rękę do nich (cały ogród już wyhodowałaś) ;)i tak pięknie ozdabiasz nimi kartki

    ReplyDelete
  39. Po raz kolejny jestem zachwycona Twoimi pracami:)Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  40. Ohh.. Wow.. Są przepiękne.. Nie wiem jak ty to wszystko robisz! Prawdziwe cuda!

    ReplyDelete
  41. Toż to są arcydzieła kwiatowe!!! Cudowne są i nie wiem, jak Ty to robisz???

    ReplyDelete
  42. Arcydzieła kwiatowe? Jasne! Choć te słowa i tak nie oddają uroku Twoich kwiatów i karteczek. Cudne, fantastyczne, rewelacyjne, zachwycające! Boskie!

    ReplyDelete
  43. Kochana szczęka mi opadła z zachwytu:)Cudne karteczki zrobiłaś a kwiatki po prostu łał,łał,łał:)

    ReplyDelete
  44. Очень красиво! Цветы изумительные!!!

    ReplyDelete
  45. Joanno, dziękuję za film :) wspaniały!

    ReplyDelete
  46. Vau, what a lovely and great cards you made. Fantastic!
    Greetings from Slovenija :-))

    ReplyDelete
  47. Piękne :)) naprawdę są piękne :))
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów? :) serdecznie zapraszam :)

    ReplyDelete
  48. Przepiękne!!:) masz niesamowity talent, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  49. Joanno, od jakiegoś czasu nie mogłam wbić się z komentarzem, a HORTENSJE Kocham...
    Dziękuję, że takie piękne te kwiaty tworzysz ☼

    ReplyDelete
  50. Piekne kartki! Male dziela sztuki - wygladaja tak naturalnie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  51. Oh my word! Those are just stunnning!

    ReplyDelete
  52. Ślicznie Ci to wyszło.. Ale muszę Ci powiedzieć, że te kwiatki w doniczkach podbiły moje serce... uwielbiam wracać na Twoją stronę i je podziwiać... Wyglądają doskonale.. Dziękuje Ci za komentarze u mnie, szczególnie ten o gwiazdach mnie poruszył :). Jeszcze raz dziękuje! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  53. Wow ale piękne Ci te Hortensje wyszły!! Ja nie mam chyba cierpliwości do takich robótek :)

    ReplyDelete
  54. WOW WOW WOW!!! These are beautiful cards...love your bouquets! WOW!!!

    ReplyDelete
  55. Wow, I hope you understand English, because I want you to know that your artwork is just beautiful! hugs

    ReplyDelete
  56. Asiu, po prostu fantastyczne:))))

    ReplyDelete
  57. Joanno i w imieniu Elizy - dziękuję za serduszko! ♥♥♥
    Czy żonkile też wysłałaś?

    ReplyDelete
  58. Te kartki są jak trójwymiarowe, malowane obrazy. Piękne!
    A doniczkowe kwiatki - słów brak!
    :)

    ReplyDelete
  59. Przepiękne kartki! Cudnie wycieniowane wazony, wyglądają idealnie! I doniczki doczekały się pięknych koszyczków (swoją drogą taka księga z tapetami musi być suuuuper!)

    ReplyDelete
  60. Cuda,cuda!Jak Ty to robisz,że wszystko takie ładne i dokładne!

    ReplyDelete
  61. WoW Joanna

    So so pretty !!
    Your good Ladie :)

    Hugs Sonja
    xox

    ReplyDelete
  62. Nie wiem jak to się stało, że nie widziałam tych cudowności - Hortensje są boskie jak z ogrodu mojej mamy - podziwiam i wciąż nie mogę wyjść z zachwytu. Zawsze gdy tu zaglądam jestem zachwycona.
    Pozdrawiam Asieńko...

    ReplyDelete
  63. ale cudaśnie :) Zdolniacha :)

    ReplyDelete
  64. Здравствуйте Ася! Я очень рада что нашла ваш блог и вижу в вашем творчестве единомышленника)! Я больше всего в скрапе люблю делать цветы в ручную! Почти в каждой своей работе я их использую. Живу на севере и поэтому мне так не хватает солнца, тепла и красоты цветов. Вы умница и талантливая мастерица.

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...