Monday 12 August 2013

Przyjaciółki / Little Friends

I jeszcze jedną kartkę zrobiłam na urlopie :)
One more card and now back to work :)



Tę śliczna grafikę 'Little Friends' otrzymałam w nagrdę za czerwcowe wyzwanie na blogu Digital Paper. Dziękuję :) Dodałam stokrotki i cztery maciupkie ptaszki :)
I have won this pretty graphic 'Little Friends' by Janet in June challenge at Digital Paper. Thank you :) I added hand made daises and four tiny birds :)

Kartkę wysyłam w gościnę na nowe wyzwanie kolorystyczne na blogu Diabelski Młyn :)


Miłego wieczoru :)
Dziękuję bardzo za odwiedziny :)
Have a nice evening :)
Joanna

ps. 26.08.2013

Dziękuję :)

36 comments:

  1. Te maciupkie ptaszki są niesamowicie urokliwe :-))) Kwiaty jak zawsze rewelacyjne .... :-)))

    ReplyDelete
  2. Kolejna zachwycająca karteczka. Możesz zdradzić co to za przepiękny papier, z którego powstały stokrotki???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki :)
      Z papieru czerpanego, cienkiego. Ja swoj kupuje w takich paczkach ze scinkami, ktore opisalalm tutaj:

      http://joannakrog.blogspot.co.uk/2011/11/crafty-bits-and-bobs.html

      Delete
  3. Cudna kartka ! Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  4. Piękna, rozmarzyłam się ...

    ReplyDelete
  5. taka dopracowana, tyle szczególików i bajeczne kolory ;)
    no cudeńko ;)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. kwintesencja piękna! uwielbiam Twoje prace....i te wszystkie cudowne kwiatuchy!

    ReplyDelete
  7. śliczna, piękne kolory :)

    ReplyDelete
  8. kartka śliczna - super kolory, a stokrotki przepiękne :)))
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  9. prześliczna
    pięknie wykorzystałaś naszą paletę barw Asiu
    dziękuję za udział w zabawie

    ReplyDelete
  10. Super !!! Bo co tu więcej powiedzieć :)

    ReplyDelete
  11. Jest cudowna, kolorystyka, obrazek i te maleńkie ptaszki:)ach!

    ReplyDelete
  12. Karteczka przepiękna. Jak zwykle :) Kwiaty zapierają dech!

    ReplyDelete
  13. Gorgeous, as always, Joanna! Those pretty daisies flowers are to die for!

    Happy Crafting!
    Manuela

    ReplyDelete
  14. What a nice card with lovely daisies, woww ☺

    Hugss Erica ☼

    ReplyDelete
  15. kartka fantastyczna...uwielbiam te kolorki:)

    ReplyDelete
  16. Ooo jak sielsko i romantycznie :)

    ReplyDelete
  17. Śliczna, Asiu! Uwielbiam Twoje kartki;)

    ReplyDelete
  18. Jest cudnie urocza! Ja nieustannie zachwycona jestem Twoimi kartkami:)

    ReplyDelete
  19. CUDNA!!! Extra te ptaszoreczki! :-)

    ReplyDelete
  20. Cudna karteczka, pięknie skomponowałaś wszystkie elementy :)

    ReplyDelete
  21. Świetnie ujęte kolorki... a trudne... Ptaszki wszystkie obecne ;))

    ReplyDelete
  22. i na urlopie nie proznowalas :) sliczna karteczka

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam te stokrotki wydostające się na światło dzienne spod tego co "chciałoby" je przysłonić!!!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...