Thursday 8 September 2016

Warsztaty w Trzęsaczu / Seaside Huts made at Workshops

W sierpniu miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach w Trzęsaczu prowadzonych przez Ewę Cynkę. Było wspaniale! W dzisiejszym poście nadmorskie domki!

Today I would like to share seaside huts, which I created during great workshops in Trzęsacz, Poland. It was five-day workshops held by talented Cynka.







Tutaj domki moje razem z domkami koleżanek Ludki i Irenki.
Here are mine seaside huts together with ones made by my crafty friends Ludka nad Irenka.


Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa. :-)
Thank you so much for shopping by!
Joanna

5 comments:

  1. Śliczne, od razu za morzem zatęskniłam :)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyszły! Nie mogę odżałować,że swoim domkom nie zrobiłam zdjęć na plaży.Tyle w tym uroku:)

    ReplyDelete
  3. Cudne! Przepięknie prezentuje się taka kolekcja domeczków :)

    ReplyDelete
  4. Asiu wszystkie Twoje prace z Trzęsacza są cudne :) zachwycałam się nimi już wcześniej :) i szczerze zazdraszczam tych warsztatów :( a zdjęcia nadmorskie niesamowite :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...