Saturday 1 April 2017

Wielkanoce Jajka / Easter Eggs

Dzisiaj chiałabym pokazać jajka wielkanocne. Takie kartki zrobiłam pierwszy raz.
Do moich kartek użyłam papiery Studio75 z kolekcji Lawendowy Poranek.

Today I would like to share Easter eggs cards. I made t
For my cards I used Studio75 papers from Lavender Morning collection.


Pierwszą kartkę zrobiłam z Lawendowego Poranka 03 oraz Lawendowy Poranek 04.

The first card I made using Lavender Morning 03 and for Easter Bunny Lavender Morning 04.



Drugą kartkę zrobiłam z Lawendowym Porankiem 02, a zajączka wycięłam z Lawendowy Poranek 03.

The second card I made with Lavender Morning 02 and Lavender Morning 03.



Serdecznie pozdrawiam.
Thank you so much for stopping by.
Joanna

17 comments:

  1. O takiej kartce nie da sie zapomniec! :)

    ReplyDelete
  2. Przepiękne jajka, wspaniałe kolory :)

    ReplyDelete
  3. Urocze! można je zawiesić na ścianie, piękna ozdoba, wspaniałe kolory i na pewno rzucająca się w oczy :)

    ReplyDelete
  4. Prześliczne! I dodatkowo mogą posłużyć jako cudowne zawieszki :)

    ReplyDelete
  5. Wspaniałe, oryginalne i ten zajączek jaki słodki :)

    ReplyDelete
  6. Są cudowne.Piekna kolorystyka i kompozycja.

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne karteczki w ciekawej kolorystyce :)

    ReplyDelete
  8. Joasiu,bardziej uroczych wielkanocnych jajek jeszcze nie widziałam:)

    ReplyDelete
  9. Jak ja uwielbiam TWOJE kolory!

    ReplyDelete
  10. Przepiękne. Te połączenia kolorów mają taką moc! Zachwycające:)

    ReplyDelete
  11. Cudne karteluchy :) I jak zwykle rewelka kwiaty :)

    ReplyDelete
  12. Obłędne kolory, jaja ozdobione Twoimi kwiatami wyglądają bajecznie :)

    ReplyDelete
  13. Przepiękne :) Cudowne kolory :)

    ReplyDelete
  14. Są cudowne! Te kolory!!!
    Wesołej Wielkanocy!!!

    ReplyDelete
  15. Joasiu,przyjmij życzenia pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych:)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...