Monday 5 June 2017

Happy Anniversary

Z okazji rocznicy zamiast kartki taka mała książeczka. Pomyślałam, że można w niej napisać miłe słowa do swojej drugiej połowy, dodać zdjęcia albo jakieś pamiątki.
Do zrobienia książeczki użyłam wykrojnik Filigree Booklet S5-289 zaprojetowany przez Becca Feeken.

I created a mini booklet for an anniversary. I thought that one can write to the other something nice and add photos or other memorabilia. It can be an alternative to a card.
To create my mini booklet I used a die set by Becca Feeken Filigree Booklet S5-289.


Wstążkę zamocowałam przy pomocy dwóch różnych elementów, Na okładce i wewnątrz dodałam element, który nazywa się ribbon slide z zestawu Curled Grace Oval S4-732.

I attached a ribbon as a closure to my mini booklet. On the front cover and inside the front cover I added ribbon slide from Curled Grace Oval S4-732 die set.


Wewnątrz książeczki dodałam stemplowane napisy z zestawu stempli Elegant Celebrations AP-04960 JustRite.

I added a few sentiments on the inner pages. The sentiments come from Elegant Celebrations AP-04960 JustRite stamp set.


Wewnątrz dodałam narożniki, za które można założyć zdjęcie albo tagi. Narożnik jest z zestawu Graceful 6'x6' Frame Maker S6-112.

Inside the booklet I added two corners where photos or tags can be tucked in. The corner comes from Graceful 6'x6' Frame Maker S6-112 die set.


Ksiązeczka oprócz podwójnej okładki ma trzy kartki wewnątrz.

The booklet has double covers and three inner pages.



Na tylnej okładce wstążkę trzyma ribbon medallion z zestawu Filigree Pocket S4-730.

The ribbon at the back is hold by a ribbon medallion from Filigree Pocket S4-730 die set.


Kropeczka w medalionie jest z zestawu kwiatków Fold n Go Flower.

The dot in a medallion center comes from Fold n Go Flowers.


Serdecznie pozdrawiam!
Thank you so much for stopping by!
Joanna

7 comments:

  1. Pieknie ozdobiony notes. Podejrzewam, że zamiast go używać, to tylko bym się nim zachwycała. :-)

    ReplyDelete
  2. Ależ cudownie ozdobiona miniksiążeczka :)

    ReplyDelete
  3. Śliczna książeczka/notesik/pamiętnik :)

    ReplyDelete
  4. Joasiu, mimo, że nie komentuję, to każdą twoją pracę oglądam i podziwiam
    niezmiennie od lat

    ReplyDelete
  5. Wspaniały pomysł, przepiękny notesik :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...