Thursday 5 October 2017

Little Christmas Angel Ornament


A while ago I made this Christmas ornament with little angel which is from Crafty Individuals CI-168 stamp called Little Christmas Angel. I made this ornament on a piece of wooden Christmas ornament which I bought on sale from Wilko last year. 

Jakiś czas temu zrobiłam swiąteczną zawieszkę z aniołkiem, który jest ze stempla Crafty Individuals CI-168 Little Christmas Angel. Zawieszkę zrobiłam na kawałku drewienka, które było swiąteczną grawerowaną zawieszką, ktorą kupiłam rok temu na wyprzedaży.


I placed a little angle on a snowflake which I die cut from acetate with TH Snowflake Bigz die and embossed it with matching embossing folder. I painted it using roller with acrylic paints.

Aniołka posadzłam na snieżynce, którą wycięłam z acetate wykrojnikiem TH Snowflake Bigz i zaembosswałam pasującym do gwiazki folderem. Śnieżynkę pomalowałam farbami akrylowymi przy pomocy mini wałka.




Have a nice day!
Milego dnia!
Joanna

5 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...