Sunday 24 December 2017

Wesołych Świąt / Merry Christmas


Today I would like to share a nativity Christmas card which I decorated with a beautiful frame by Spellbinders S6-130 - Coralene's Chemise Layering Frame. The frame comes from a new Chantilly Paper Lace collection designed by Becca Feeken. I placed the frame on 5'' by 7'' card base.

Moją dzisiejszą kartkę świąteczną ozdobiłam śliczną ramką Spellbinders S6-130 - Coralene's Chemise Layering Frame. Kartka jest wielkości 12.7cm na 17.8cm (5'' na 7'').


For my card I used Christmas papers by Pion Design.

Do mojej kartki użyłam papiery ze świątecznej kolekcji Pion Design.


Merry Christmas!
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
Joanna

6 comments:

  1. Cudowna karteczka!
    Tobie również zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt :)

    ReplyDelete
  2. Cudowna!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    ReplyDelete
  3. Cudna kartka! Nie zdążyłam z życzeniami przed świętami, ale na ten czas i w nowym roku życzę wiele radości, miłości i pokoju serca :) Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  4. TOTALLY STUNNING, Joanna! I'm sorry I'm late in getting here. We all had the flu here for Christmas. Running into you on SCS was SO NICE! AND it reminded me to come back & comment on this post since we were all down with the flu at the time. We're on the mend now. LOL ANYWAY, your card is GORGEOUS & SO PERFECT! ANYONE would LOOOOVE to receive this!!! ;)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...