Friday 13 April 2018

Happy Birthday


Today I would like to share a birthday card. For my card I used a die from a new collection 3D Vignettes. I used Spellbinders S5-343 - Filigree Veil.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, którą przygotowałam z wykrojnikiem z nowej kolekcji 3D Vignettes. Użyłam Spellbinders S5-343 - Filigree Veil.


I decorated my card with handmade flowers. Small flowers are from Spellbinders S3-314 - Petite Double Bow and Flowers. The larger flower is from Spellbinders S4-791 - Isadora Trinkets.

Na kartkę dodałam małe kwiatki z zestawu Spellbinders S3-314 - Petite Double Bow and Flowers. Większy kwiatek jest z zestawu Spellbinders S4-791 - Isadora Trinkets.



Dodałam również malutki tag z zestawu Spellbinders SDS-053 - Graceful Tags Stamp and Die Set.

Thank you so much for stopping by.
Dziękuję bardzo za odwiedziny.
Joanna

7 comments:

  1. Cudowna !! Urzekły mnie te malutkie kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  2. Piękna! Tyle w niej delikatności!

    ReplyDelete
  3. Śliczna! Piękne ażurki i cudne kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  4. Jak ja lubię Twoje kwiatuszki :), piękna praca!

    ReplyDelete
  5. Śliczna kartka Asiu :) a Twoje kwiatuszki zawsze pozostaną dla mnie najpiękniejsze :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...