Friday 18 May 2018

A journey...




Today I would like to share a card I made with a beautiful die from a new collection Romancing the Swirl designed by Becca Feeken. I used Spellbinders S5-369 - Ringlet Round.
On my card I also added a flower which is also from the new collection. I used a flower and leaves from Spellbinders S5-364 - Card Creator A2 Corner Cotillion.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, którą zrobiłam z ramką z nowej kolekcji Romancing the Swirl zaprojektowanej przez Becca Feeken. Użyłam Spellbinders S5-369 - Ringlet Round.
Na kartkę dodałam również kwiatek i listki z jednego z nowych wykrojników
Spellbinders S5-364 - Card Creator A2 Corner Cotillion.




For my card I used paper from Prima Cherry Blossom and sentiment from a stamp set Heartfelt Thanks by Penny Black.

Kartkę zrobiłam z papierów Prima Cherry Blossom a sentyment jest z zestawu stempli Heartfelt Thanks Penny Black. Sentyment po polsku to tak mniej więcej: podróż tysiąca mil zaczyna się od pierwszego kroku.

Thank you so much for stopping by. Have a nice day!
Miłego dnia!
Joanna


6 comments:

  1. Urocza karteczka Asiu :) piekny jest ten ażurek :)

    ReplyDelete
  2. Śliczna! Cudna jest ta rameczka :)

    ReplyDelete
  3. Delikatność Twoich prac, Asiu, zachwyca za każdym razem :)! Dobór kolorów i wykrojników, kompozycja oraz piękno własnoręcznie robionych przez Ciebie kwiatów czynią Twoje prace wyjątkowymi. Piękne pamiątki wychodzą spod Twoich rąk.Gratuluję talentu!
    Miłego dnia!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...