Wednesday 29 August 2018

Snowflake Doily easel card


Today I would like to share an easel card that I created using a die from a new Charming Christmas collection designed by Becca Feeken. I used Spellbinders S5-380 - Snowflake Doily.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, którą zrobiłam z wykrojnika z nowej kolekcji Charming Christmas zaprojektowanej przez Becca Feeken. Kartkę w stylu easel card zrobiłam z wykrojnika Spellbinders S5-380 - Snowflake Doily.


On my card I added handmade poinsettia. To create poinsettia I used a die from the same collection Spellbinders S4-960 - Cinch and Go Poinsettia.

Na kartkę dodałam poisencję, którą zrobiłam z wykrojnika z tej samej kolekcji Spellbinders S4-960 - Cinch and Go Poinsettia.


On a foot of the card I added heat embossed in gold Merry Christmas from Spellbinders SBS-180 - Charming Tag Sentiments Stamp set.

Na stopkę kartki dodałam zaembossowany na złoty kolor stempelek Merry Christmas z zestawu Spellbinders SBS-180 - Charming Tag Sentiments Stamp.




Thank you so much for stopping by.
Dziękuję bardzo za odwiedziny.
Joanna

9 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...