Friday 23 November 2018

Wishing you... Card


Today I would like to share a card I made with one of Glorious Glimmer plates designed by Becca Feeken. I used Spellbinders GLP-030 - Elegant Oval with brown foil.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, którą zrobiłam z jednym z plates, które są używane do foliowania na ciepło. Użyłam Spellbinders GLP-030 - Elegant Oval. Te plates mogą być użyte nie tylko z folią. To są takie metalowe stemple.


Underneath the plate I placed a decorative frame Spellbinders S4-978 - Christmas Boughs.

Spod ozdobnego plate widać ramkę, która jest z zestawu Spellbinders S4-978 - Christmas Boughs.


On my card I also added handmade flowers that I made using Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III. Big rose I made using Spellbinders S6-050 - Cinch and Go Flowers I.


Na kartkę dodałam kwiatki, które zrobiłam przy użyciu wykrojnika Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III. Dużą różę zrobiłam z wykrojnika Spellbinders S6-050 - Cinch and Go Flowers I.


Thank you so much for stopping by.
Dziękuję bardzo za odwiedziny.
Joanna

5 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...