Friday 21 December 2018

For a Sweet Friend


Today I would like to share a treat box that I made using a large knot insert from Spellbinders S4-793 - Gossamer Knot Ensemble.

Dzisaj chciałabym pokazać małą torebeczkę na czekoladki. Ażurowe boki wycięłam wykrojnikiem z zestawu Spellbinders S4-793 - Gossamer Knot Ensemble.


I added handmade flower. To create a flower I used Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III.

Kwiatek zrobiłam z wykrojnika Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III.



Under a bow I added a swirl accent from Spellbinders S5-363 - Swirl Booklet Insert. I also added a tiny tag and sentiment from Spellbinders SDS-053 - Tiny Tag Stamp and Die set.

Pod kokardkę dodałam akcent z zestawu Spellbinders S5-363 - Swirl Booklet Insert. Dodałam również malutki tag i sentyment z zestawu Spellbinders SDS-053 - Tiny Tag Stamp and Die set.


Thank you for stopping by.
Dziękuję za odwiedziny.
Joanna

7 comments:

  1. prześliczna torebeczka :) Zdrowych, wesołych i spokojnych świąt:)

    ReplyDelete
  2. Piękna!!
    Skacze aniołek, skacze po chmurkach,
    niesie życzenia w anielskich piórkach.
    Niesie w plecaku babki i świeczki,
    a w walizkach, złote dzwoneczki.
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  3. Asiu zdrowych radosnych Świąt :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...