Friday 15 February 2019

A Good Friend Shadowbox Frame


Today I would like to share a shadowbox frame. To create a shadowbox I used Spellbinders S4-981 - Adjustable Shadowbox Frame with 1'' Border.

Dzisiaj chciałabym pokazać ramkę 'shadowbox', którą zrobiłam przy pomocy wykrojnika Spellbinders S4-981 - Adjustable Shadowbox Frame with 1'' Border.


For the frame I used heavy card stock and them painted it with crackle paint, inks and waxes.

Ramkę wycięłam z grubego kartonu i pomalowałam pękającą farbą, tuszami i woskami.
Sentyment w ramce można przetłumaczyć:
Dobrego przyjaciela jest trudno znaleźć, trudno stracić i niemożliwym jest, aby go zapomnieć.


I handmade flowers with a new die Spellbinders S4-982 - Cinch and Go Flowers IV.

Do ramki dodałam kwiaty, które zrobiłam z wykrojnika Spellbinders S4-982 - Cinch and Go Flowers IV.


Thank you for stopping by. Have a nice day!
Dziękuję bardzo za odwiedziny. Miłego dnia!
Joanna

4 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...