Friday 8 March 2019

Flutter Wing Butterflies


Today I would like to share z-fold card with butterflies. I used Spellbinders S4-987 - Flutter Wing Shadowbox Butterflies.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę tzw. z-fold z motylkami z nowej kolekcji. Użyłam Spellbinders S4-987 - Flutter Wind Shadowbox Butterflies.



I folded the card base and die cut a large butterfly placing it a middle of the fold. I used inlaid wings and the right outer die. That way I die cut one wing only. Then I die cut two more butterflies (inside with outer dies) and placed one on the top of another.

Motylka wycięłam tylko częściowo. Najpierw złożyłam bazę kartki a potem umieściłam motylka na środku złożenia. Wycięłam tylko z prawym wykrojnikiem wycinającym kształt. Motylka wycięłam jeszcze dwa razy i umieściłam jeden na drugim.


On the inside I placed a small butterfly.

Wewnątrz dodałam mniejszego motylka z tego zestawu.


On these pictures I would like to show closer how I made the card.

Na tych zdjęciach chciałam bliżej pokazać jak zrobiłam kartkę.



Have a nice day!
Miłego dnia!
Joanna

5 comments:

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...