Friday 22 March 2019

You're tea-riffic! card


Today I would like to share a birthday card for a friend. I decorated the front of the card with a pocket die. I used the Pattern die twice and the trimmed the edges. I used Spellbinders S4-986 - Filigree Shadowbox Easel and Pocket die.

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę z okazji urodzin, którą ozdobiłam wykrojnikiem kieszonka. Ozdobny panel zrobiłam wycinając tylko wewnętrzną część kieszonki dwa razy. Użyłam Spellbinders S4-986 - Filigree Shadowbox Easel and Pocket die.


I used the same die to create a pocket inside of the card.

Użyłam tego samego wykrojnika do zrobienia kieszonki wewnątrz.


When I was creating the card base I have scored it in a middle twice creating 1/4'' space so that there is room for tea bags inside and the card can be still closed. I did the same when I was creating the pocket.

Bazę kartki zbigowałam dwa razy tak aby powstało 1/4'' dodatkowego miejsca tak aby kartka mogła być złożona kiedy wewnątrz są torebki z herbatą. Tak samo przygotowałam kieszonkę wewnątrz.


On my card I also added handmade flowers Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III and I hand stamped a sentiment on a label from Spellbinders S4-926 - Swirl Tags.

Na kartkę dodałam kwiatki z wykrojnika Spellbinders S4-867 - Cinch and Go Flowers III a sentyment odbiłam na etykiecie z zestawu Spellbinders S4-926 - Swirl Tags.


Have a nice day!
Miłego dnia!
Joanna

6 comments:

  1. Cudowna karteczka! Śliczne te ażurki :)

    ReplyDelete
  2. Jak zwykle perfekcyjna! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. I really enjoyed your blog T7hanks for sharing such an informative post hachimac

    ReplyDelete
  4. Nice Blog ! Thank you for your very nice articles. I look forward to visiting your site in the future! hipatitshah

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...